عقبگرد اقتصاد کشور با انتخاب مدیران آسانسوری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه در انتخابات وزاری جدید کابینه رئیس جمهور از مدیران آسانسوری استقاده نکند، گفت: تیم اقتصادی دولت دوازدهم به نحوی انتخاب شود که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی کار کنند.

عقبگرد اقتصاد کشور با انتخاب مدیران آسانسوری

به گزارش خبرگزاری ایمنا حسینعلی حاجی دلیگانی با تاکید بر لزوم بکارگیری مدیران با تجربه در اقتصاد کشور، بیان داشت: مدیران نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارند و اگر نحوه بکارگیری مدیران براساس طی کردن مراتب علمی و تجربی در سازمان ها باشد زمینه توسعه کشور فراهم می شود.

وی اظهار داشت: بکارگیری مدیرانی که اصطلاحا به مدیران آسانسوری مشهورند، باعث می شود دیگران این مدیران را مدیریت کنند و برایشان تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس افزود: می توان عنوان کرد که یک مدیر، باید چکیده کار و تخصص در یک موضوع باشد و اینگونه نباشد که بطور مثال شخصی اقتصاددان نیست اما خود را اقتصاددان معرفی می کند.

وی ادامه داد: در دولت دوازدهم باید از مدیران با تجربه و علمی استفاده شود و نباید فراموش کرد در مسائل مدیریتی فرصتی برای آزمون و خطا نیست.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: حتی شخصی که تجربه نمایندگی مجلس را داشته است نمی تواند مدیری در سطوح بالا باشد، مگر اینکه از تجربه اجرایی نیز برخوردار باشد؛ بنابراین باید مدیران و وزرایی انتخاب شوند که اصطلاحا از راه پله کارشناسی و با کسب تجربه به این مقام دست یابند و آسانسوری نباشند.

وی تاکید کرد: بکارگیری مدیران کارآمد و با تجربه و باتخصص می تواند در رفع مشکلات اقتصادی موثر باشد بنابراین نباید در انتخاب مدیران اشتباه کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به رئیس جمهور توصیه کرد به این نکته توجه کند که فارغ از سهم بندی هایی که ممکن است برخی از جریانات از وی بخواهند، مردم رئیس جمهور را به عنوان پاسخگوی مطالباتشان می شناسند.

وی افزود: بنابراین باید رئیس جمهور مستقل تصمیم بگیرد و تیم اقتصادی دولت دوازدهم را به نحوی انتخاب کند که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی کار کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار