اجتماع حماسی مردم شاهین شهر در گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی

تجمع حماسی مردم در گرامیداشت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی شاهین شهر برگزار شد.

تجمع حماسی مردم در گرامیداشت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی شاهین شهر برگزار شد .

امام جمعه شاهین شهر در سخنان خود ضمن تبریک شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به تمامی ملت ایران و مسلمانان جهان گفت: خیل عظیم مردم در شهرهای مختلف نشان از دلبستگی آنها به سردار دارد و در حقیقت، هم حیات سردار پر خیر و برکت بود و هم شهادت ایشان.

حجت الاسلام قاسم هاشمی در ادامه بیان کرد: شهادت سردار رشید اسلام و یاران با وفای آن در این حمله ناجوانمردانه خط بطلان برای آنهایی شد که امید به خیر از سمت شیطان داشتند، سردار تمام تبلیغات مسمومی که بر علیه اسلام شده بود را خنثی کرد، او بدنبال نام و نان و در این روزگار دنبال جاه‌طلبی نبود.

خطیب جمعه شاهین شهر گفت: سردار سلیمانی مرد بود مردانه زندگی کرد و مردانه به عنوان سرباز وطن شهید شد.

هاشمی بیان کرد: شهادت سردار، یزیدیان زمان را به فکر انداخت و آنها شکست را در تمام وجود خود لمس کردند و همین ترس یک برگ برنده برای تمدن جمهوری اسلامی ایران است تا پرچم خود را در سراسر گیتی به اهتزاز در بیاورد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار در نیمه های شب و در سحرگاه جمعه یک افتخار بزرگ است تاکید کرد: سردار سلیمانی مانع سقوط بغداد و اربیل شد و وجودیت این سردار بود که داعش را از زمین پاک کرد و ما همه باید پیرو این سردار عزیز باشیم و اینها تنها بخشی از شهادت این ابر مرد بود، مرگ در بستر برایش ننگ بود و از گل نرگس شهادتش را گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار