برنامه اکران هفتگی سینماهای اصفهان

سینما و فیلم ازجمله مصادیق «گذران وقت» در جوامع امروزی است، برخی فیلم‌ها ارزش دیدن دارد، آن‌ هم نه یک‌بار بلکه بارها می‌ارزد پول و وقت هزینه کنیم و در سینما به تماشای آن بنشینیم چراکه گاهی اثر یک فیلم خوب از ساعت‌ها سخنرانی و جلدها کتاب بیشتر می‌شود و می‌تواند جامعه‌ای را به سعادت برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وقت و زمان از بزرگ‌ترین ثروت‌های هر جامعه و افراد آن است تا جایی که می‌توان آن را بزرگ‌ترین دارایی انسان به‌حساب آورد، همان‌طوری که گذشتگان می‌گفتند: «وقت طلاست» اما برخی معتقد هستند که این ضرب‌المثل صحیح نیست چراکه زمان هدر رفته را با هیچ‌چیز نمی‌توان جبران و جایگزین کرد.
سینما و فیلم ازجمله مصادیق «گذران وقت» در جوامع امروزی است، برخی فیلم‌ها ارزش دیدن دارد، آن‌هم نه یک‌بار بلکه بارها می‌ارزد پول و وقت هزینه کنیم و در سینما به تماشای آن بنشینیم چراکه گاهی اثر یک فیلم خوب از ساعت‌ها سخنرانی و جلدها کتاب بیشتر می‌شود و می‌تواند جامعه‌ای را به سعادت برساند.
اما بعضاً فیلم‌ها و آرمان سینما از هنر فاصله گرفته و به صنعت و تجارت تمایل پیدا می‌کند و در برخی مواقع کسب درآمد و به‌اصطلاح، گیشه را بر زمان و انسانیت مخاطب محترم می‌شمارد و جامعه را تا دره شقاوت می‌کشاند.
بنابراین لازم است مخاطبان با اصلاح مزاج سینمایی و سرگرمی خود، از سینماگران متعهد به فضایل انسانی و البته کرامت خود حمایت کرده و سینماگرانی که بعضاً به دنبال پول و شهرت هستند را مجبور به ساخت آثار ارزشمند کنند و با انتخاب صحیح و آگاهانه، که در تمام عرصه‌های زندگی لازم و حیاتی است، درجهت سعادت و کمال جامعه و انسان قدم بردارند که آگاهی از برنامه سینماها که در ادامه خواهد آمد، اولین گام این حرکت است تا فقط برای وقت‌گذرانی به سینما نرویم.
پردیس سینما ساحل
پردیس سینما ساحل با اکران فیلم‌های «مطرب»، «هزارتو» و «منطقه پروازممنوع»، «مشت آخر»، «چشم و گوش بسته»، «بنیامین»، «جان دار»، «آشفتگی» و «23 نفر» فیلم‌های «سونامی» و «جهان با من برقص!» از ساعت 10 الی 23:59 میزبان علاقه‌مندان به هنر هفتم است.
پردیس سینمایی چهارباغ
همچنین پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع»، «آشفتگی»، «بنیامین»، «چشم و گوش بسته»، «سمفونی نهم» و «مطرب»، «مشت آخر»، «جان دار»، «سونامی»، «23 نفر» و «جهان با من برقص» را بر روی پرده‌های نقره‌ای خود از ساعت 10:15 تا ساعت 22:45 به نمایش می‌گذارد.
پردیس سینمایی سیتی سنتر
پردیس سینمایی سیتی سنتر علاوه فیلم‌های «مطرب»، «چشم و گوش بسته»، «مشت آخر»، «بنیامین»، «جان دار»، «سونامی»، «آشفتگی»، «منطقه پروازممنوع»، «چشم و گوش بسته»، «23 نفر» و «جهان با من برقص!» که با پردیس سینماهای ساحل و خانواده مشترک است، اکران فیلم‌های «آخرین داستان»، «تورنادو» و «زیر نظر» را در کارنامه نمایش این هفته خود به ثبت رسانده، همچنین این پردیس سینمایی در بخش حوزه هنر و تجربه به اکران «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» و «رستاخیز» پرداخته است، قابل‌ذکر است، اکران‌های پردیس سینمایی سیتی سنتر از ساعت 10:30 آغاز و تا ساعت 23:45 ادامه خواهد داشت.
سینماهای فلسطین و سپاهان
6 فیلم با عنوان‌های «چشم و گوش بسته»، «مطرب»، «23 نفر»، «بنیامین» و «جاندار» و «جهان با من برقص!» بر روی پرده سینما سپاهان به تصویر درمی‌آیند؛ این سینما از ساعت 10:15 الی 23 میزبان علاقه‌مندان به سینما است، همچنین در این هفته سینما فلسطین نیز فیلم‌های «مطرب» و «منطقه پروازممنوع» و «جهان با من برقص!» را از ساعت 10:30 تا 22 اکران می‌کند؛ گفتنی است این فیلم‌ها هرکدام در سانس‌های مختلف بر روی پرده خواهند رفت.
سینما قدس
«مطرب»، «زیر نظر» و «چشم و گوش بسته» اکران‌های این هفته در سینما قدس اصفهان خواهد بود، این سینما از ساعت 10 الی 23 میزبان علاقه‌مندان به هنر سینما خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار