نمایش "پیرمرد"،" بقچه" و "دوچرخه" از اصفهان به جشنواره ماه می‌روند

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: نمایش پیرمرد، بقچه، دوچرخه در حال تمرین است که برای شرکت در جشنواره ماه حوزه هنری، از استان اصفهان خود را آماده می‌کند.

نمایش "پیرمرد"،" بقچه" و  "دوچرخه" از اصفهان به جشنواره ماه می‌روند

پیمان کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به جشنواره ماه اظهار داشت: نمایش پیرمرد، بقچه، دوچرخه در حال تمرین است که برای شرکت در جشنواره ماه حوزه هنری، از استان اصفهان خود را آماده می‌کند.

وی افزود: این نمایش به قلم محمدرضا آریان‌فر است که در حوزه هنری تهران پس از مطالعه تصمیم گرفتند کارگردانی این نمایشنامه را برای شرکت در جشنواره ماه به عهده من بگذارند.

کارگردان تئاتر اصفهان بیان کرد: داستان این نمایش واقعی است، تم داستان دفاع مقدس بوده و زندگی پیرمردی را روایت می‌کند که پسرش به جنگ رفته و مفقود‌الاثر شده وی تصمیم می‌گیرد خودش به دنبال پسرش بگردد که در نهایت پلاک و استخوان سر پسرش را پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایش شمیلا تابش، محمد رضا ترابی، پوریا ریحانی، رویا سعیدی و نویسنده این اثر نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

کریمی گفت: نمایشنامه قوی است و با توجه به واقعی بودن داستان جریانات جالبی در آن رخ می‌دهد و نیز و در مسابقه نمایش‌نامه نویسی به عنوان متن برگزیده انتخاب شده است.

به گزارش تسنیم، به گفته مدیر خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان، 3 کار صحنه‌ای و 2 نمایش خیابانی در جشنواره ماه از اصفهان به مرحله بازبینی رسیده‌اند که به زودی نتایج آن مشخص می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار