طرح زوج و فرد تردد خودروها در اصفهان از در منازل اجرا می‌شود

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طرح زوج و فرد تردد خودروها در شرایط اضطراری و افزایش آلاینده‌ها درکلان‌شهر اصفهان از در منازل اجرا خواهد شد.

حجت اله غلامی روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته در زمان افزایش آلایندگی‌ها،گفت: یکی از مصوبات شورای ترافیک استان توسعه سامانه‌های کنترلی و دوربین‌های ترافیکی شهری است.
وی اظهار کرد: در همین راستا با توجه به اینکه در صورت افزایش آلایندگی‌ها طرح زوج و فرد از رینگ سوم و در منازل اجرا می شود، نیازمند ثبت جرائم و تخلفات در رینگ دوم و سوم شهری هستیم.
معاون امور عمرانی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: امروز مصوب شد شهرداری اصفهان نسبت به افزایش سامانه‌های کنترلی در ورودی‌های رینگ سوم و همچنین مطالعات تکمیلی برای افزایش دوربین‌های رینگ دوم اقدام لازم انجام دهد.
غلامی ادامه داد: پیش بینی می‌شود اجرای این طرح ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته‌ باشد که فاز اول آن با ۱۰۵ میلیارد ریال از طریق شهرداری و با همکاری ستاد مدیریت بحران استان و از محل ردیف بودجه کاهش آلایندگی کلان شهرها تامین شود.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود این طرح تا اول مهر سال آینده تکمیل شود، گفت: همچنین در این جلسه به پلیس راهور اجازه داده شد نسبت به اجرای طرح زوج و فرود در زمان اضطراری اقدام لازم انجام دهد.
معاون امور عمرانی استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه کلیات طرح اصلاح تقاطع بویین - میاندشت، به منظور ارتقای امنیت و کیفیت حمل و نقل مصوب شد و قرار شد جزئیات آن در کمیته ایمنی حمل و نقل بررسی شود.
شورای ترافیک استان اصفهان روز پنجشنبه با ۲ دستور کار اصلاح تقاطع بویین - میاندشت و اجرای طرح زوج و فرد در زمان افزایش آلودگی هوا در استانداری اصفهان تشکیل جلسه داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار