دانلود سریال کرگدن قسمت ۱۰ | سریال کرگدن قسمت دهم

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، جدید‌ترین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی است که قسمت دهم آن امروز منتشر شد در ادامه دانلود کنید.

دانلود سریال کرگدن قسمت ۱۰ | سریال کرگدن قسمت دهم
سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، جدید‌ترین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی است که قسمت دهم آن امروز منتشر شد.
دانلود سریال کرگدن قسمت ۱۰ / قسمت دهم

در قسمت قبل دیدیم که در این قسمت دانیال و رها تن بی هوش کاظی که ضربه‌ای از پشت به سرش خورده بود را پیدا کردند، اما خبری از گیسو نیست. جست و جو برای پیدا کردن گیسو آن‌ها را به ساختمانی متروکه می‌رساند که تکه‌هایی از لباس‌های گیسو در آن پیدا می‌شود.
در سمت دیگر قصه نوید در بازی پیچیده‌ای وارد شده است که مشخص نیست هر کدام از قسمت‌های آن را چه کسی مدیریت می‌کتد. ونوشه، افشین، نوید و کیانا هر یک در این بازی سهمی دارند و با وجود این که روبروی هم لبخند به لب دارند پشت سر هم برای یکدیگر توطئه می‌کنند.

نوید به رها قول داد که کمک کند تا گیسو پیدا شود. این اتفاق نیز می‌افتد. بچه‌ها از طریق ویدئویی که برایشان فرستاده می‌شود گیسو را در حالی که دست و پایش در چاهی بسته شده است پیدا می‌کنند.

کرگدن با همان ساختار مقطع و متقاطع خودش پیش می‌رود و وقایع همچون تکه‌هایی ریخته و پاشیده از یک پازل بزرگ به نوبت به نمایش در می‌آیند و ما را با بخشی از آن چه داستان کرگدن را تشکیل می‌دهد آشنا می‌کنند.

این چند پاره بودن روایت از جهتی مخاطب را برای فهمیدن اصل داستان و پی گیری همه‌ی قسمت‌ها ترغیب می‌کند و از جهتی هم این پیچیدگی و پرش‌های ناگهانی آن برخی را از تعقیب سریال زده می‌کند. چرا که با شروع هر سکانس و حتی تا نیمه‌های آن فهمیدن این که کنشی که در تصویر مشاهده می‌شود مربوط به کدام مختصات زمانی و مکانی سریال است یک چالش برای بیننده محسوب می‌شود.

اما آن دسته از مخاطبانی که در قسمت‌های اولیه مجذوب سریال شدند و به آن اعتماد کرده اند تا این قسمت آن را دنبال کرده اند، اکنون از انتخاب و اعتماد خود راضی هستند و پیچیدگی‌های سریال نیز به نظرشان جذاب می‌نماید.

1- لینک دانلود سریال کرگدن ۱۰ با کیفیت480 (اینجا)

2- لینک دانلود سریال کرگدن ۱۰با کیفیت 720 (اینجا)

3- لینک دانلود سریال کرگدن ۱۰با کیفیت 1080 (اینجا)



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار