تمام تلاش نمایندگان در حادثه تروریستی مجلس حفظ شان ملت ایران بود

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت گفت: تمام تلاش ما در شرایط روز گذشته این بود که رفتاری در شان مردم عزیز انجام دهیم؛ بنابراین بی اعتنا به تهدیدات و اتفاقات؛ جلسه علنی مجلس برگزار شد.

تمام تلاش نمایندگان در حادثه تروریستی مجلس حفظ شان ملت ایران بود

اکبر ترکی با اشاره به حوادث تروریستی روز گذشته در تهران، هدف اصلی این تحرکات را ایجاد تفرقه و خدشه دار نمودن امنیت کشور برشمرد و اظهار کرد: دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا، وقتی نتوانستند با تحریم‌ها و تهدیدها پیوند بین مردم و نظام را جدا کنند، این حرکت را انجام دادند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت ضمن تسلیت به خانواده شهدا و ابراز همدردی با مجروحان حادثه تهران، این حرکت ناجوانمردانه، غیرانسانی و غیراسلامی را محکوم کرد .

وی با بیان این که دشمنان همواره نسبت به کشور و ملت ایران بغض و کینه داشته و دارند عنوان داشت: مردم ما در روز 29 اردیبهشت با حضور بیش از 40 میلیونی خود در انتخابات، یک‌بار دیگر پیوند خود را با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند و این حضور پرشور مردم برای دشمنان بسیار سنگین بود و به همین دلیل برای شکاف بین پیوند و اتحاد بین مردم، نظام و رهبر در پی حرکتی بودند.

ترکی افزود: دشمنان به طور هدفمند مجلس شورای اسلامی که نماد مردم سالاری و حرم مطهر امام خمینی (ره)، که پایه‌گذار نظام مردم سالاری است را مورد هدف قرار دادند اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و این حرکات نه تنها سستی بین مردم و شکاف بین مردم و مقام معظم رهبری ایجاد نمی‌کند بلکه پیوند و اتحاد بین این دو محکم‌تر می‌شود.

وی با بیان این که مردم ما در جهت حفظ آرمان ‎ های انقلاب و مبارزه با تروریست بیش از بیش در خط مقدم خواهند بود، افزود: امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران در میان تنش‌های منطقه و خاورمیانه، دشمنان این مرز و بوم را بر آن داشت تا آرامش کشور عزیز ما را به چالش بکشند، اما غافل از این که این قبیل اقدامات بزدلانه هرگز نمی‌تواند صفوف متحد و منسجم ملت ما را برهم بزند، زیرا ملت فهیم و هوشیار ایران، اعم از اقوام، مذاهب و گرایش‌های مختلف، با حفظ وحدت و اخوت تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کرده و نقش بر آب می‌کنند .

عضو فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته خود با دانشجویان خاطر نشان کرد: بر هم زدن امنیت و ثبات کشور ابتدایی ترین هدف دشمن است اما تا زمانی‌که مردم عزیز کشورمان وحدت و همبستگی خودشان را حفظ کنند، عوامل پشت پرده اینگونه حملات کور و زشت که به هیچ دین و مذهبی پایبند نیستند، در رسیدن به اهداف خود موفق نخواهند شد .

وی با بیان این که سیستم امنیتی کشور همانند گذشته در کنترل این حوادث بسیار خوش درخشید گفت: تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، انتظامی، بسیج و سپاه و برنامه ریزی هوشمندانه آنان موجب شد که این اتفاق ناخوشایند بدون گستردگی و هرج و مرج به خوبی مدیریت شود.

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به تعبیر هوشیارانه مقام معظم رهبری از تحرکات روز گذشته اشاره کرد و افزود: توصیف حوادث روز گذشته از زبان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترقه بازی؛ نوعی پاتک بود و به راستی ملت ایران که در تمام دوران ها شاهد حوادثی به مراتب سنگین تر و هولناک تر از این بوده اند هرگز در این شرایط متوقف نشده اند و هر روز بالنده تر و موثر تر از قبل به حرکت خود ادامه داده اند.

ترکی با اشاره به نقش مهم مدافعان حرم و لزوم پاسداشت مجاهدت های این رزمندگان گفت: این حادثه تلنگری شد تا بار دیگر همه ما به احترام جان فشانی های فرزندانمان در مبارزه با داعش در سوریه بایستیم.

وی تصریح کرد: حادثه روز گذشته تنها نمونه کوچکی از هزاران جنایت دشمنان در کشورهای اطراف است و اگر مجاهدت های مدافعان حرم نبود و اگر از اقتدار و امنیت کشور در آن سوی مرزها محافظت نمی شد اکنون روزی چندین بار شاهد این تحرکات بودیم.

ترکی با بیان این که حمله‌کنندگان به تهران قطعاً ایادی آمریکا و عربستان بوده‌اند، ادامه داد: همه ما باید پشت سر رهبر انقلاب اسلامی بایستیم و گوش به فرامین مقام معظم رهبری باشیم، باید به مردم تکیه کنیم؛ آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن‌ها مثل عربستان همواره دشمن ما بوده و نمی‌توان به آنان اعتماد کرد.

وی با بیان این که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خط اول مبارزه، فدائیان مردم و آماده شهادت هستند، افزود: تمام تلاش ما در شرایط روز گذشته این بود که رفتاری در شان مردم عزیز انجام دهیم؛ بنابراین بی اعتنا به تهدیدات و اتفاقات؛ جلسه علنی مجلس برگزار شد و همه نمایندگان به حفظ آرامش و صدور پیام شجاعت ملت ایران اتفاق نظر داشتند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان ما که در انتخابات اعلام کرده بودند ما سایه جنگ را به وسیله برجام را از کشور دور کردیم باید بدانند که چنین نیست و همواره باید هوشیار بود.

وی در پایان تاکید کرد: تکلیف همه ما در هر کجای ایران حفظ وحدت و پرهیز از تنش و مجادله است و باید بدانیم این اتفاقات خللی در عزم مردم و مسئولان برای رشد و بالندگی کشور وارد نمی کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار