همه به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و به کمک مردم سیستان و بلوچستان بشتابیم

امام جمعه باغبادران گفت: امروز در سیستان وبلوچستان وضعیت نگران کننده ای پیش امده است  از این رو باید به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته شود و به وضعیت این عزیزان بصورت جهادی رسیدگی کرد چراکه این منطقه محروم بوده و در حال حاضر زندگی سختی را با وضعیت به وجود آمده سپری می کنند. 

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران اظهار کرد: اتفاقاتی که در ماه گذشته رخ داد و مهمترین ان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود هر چند بی سابقه ترین رزمایش مردمی درتشییع جنازه سردار را داشتیم ولی متاسفانه با حادثه سقوط هواپیما ونگرانی مردم دشمن فکر کرد ایران در موضع ضعف قرار گرفته است.
وی افزود: استکبار جهانی با این حادثه دوباره برای تسلیم شدن ایران و راضی شدن به مذاکره بر سر قدرت موشکی شروع به فعالیت کرد و از جمله این فعالیتها تصمیم اخیر تصمیم سه کشور اروپایی در بیانیه ای برای بر فعال کردن مکانیزم ماشه است.
امام جمعه باغبادران تصریح کرد: آنان پرونده هسته‌ای ایران را به کمیسیون حل اختلافات ارجاع دادند و مکانیزم ماشه که در بند۳۶ و۳۷ توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ آمده است به مسائل مرتبط با حل و فصل و اختلافات می‌پردازد و در واقع بازگشت تحریم های بین اللملی علیه ایران است.
وی ادامه داد: در این مورد به ایران فرصت داده می شودتا ظرف یک ماهه به برجام بازگردد والا پرونده به شورای امنیت می رود و تحرمی ها باز می گردد و هدف دشمن از این حرکت ترساندن ایران از تحریم و تسلیم شدن است.
فرهنگ اضافه کرد: دشمن در حال فضاسازی برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات و مسائل دیگر است و متاسفانه عده ای هم در کشور در این میدان بازی می کنند.
وی عنوان کرد: این اقدام اورپایی ها نشان داد انان نیز دست کمی از امریکا ندارند و انچه مهم است این بوده که دشمن بعد از ضربه سنگین سپاه و حماسه ای که سردار سلیمانی افرید ضربه سنگینی خورد و باید مواظب بود زیر بار زورگوئی نرفته و مقاومت را با مذاکره از دست ندهیم.
امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: سیاست دشمن در قضیه برجام، فشار به جمهوری اسلامی و تسلیم کردن انان برای پذیرش مذاکره وشکست مقاومت است، ولی آنان موفق نخواهند شد بر اراده الهی این مردم ورهبری غالب شوند.
وی یادآور شد: همزمان با عملیات قهرمانانه سپاه افتاد شاهد حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی بودیم باید توجه داشت در این حادثه خطای انسانی بود قابل تردید نیست همانطور که فرماندهان ارشد سپاه صادقانه به مردم گفتند این اتفاق ناگوار غیر عمد رخ داده است.
فرهنگ افزود: دشمن بعد از سیلی سختی که در عین الاسد خورد به دنبال فرصتی بود که اصل کار را تحت الشعاع قرار دهد و با حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی جنگ روانی و رسانه ای آنان آغاز شد.
وی ادامه داد: آنان با پیامی که ریس جمهور خبیث امریکا داد خود را لسوز مردم ایران معرفی کردند و قاتل سردار حاج قاسم سلیمانی را دلسوز مردم ایران نشان دادند از طرفی با اروپا و عده ای از مزدوران منطقه ای خود شروع به جوسازی علیه جمهوری اسلامی وسپاه پاسداران کرده تا اقدام شجاعانه سپاه را تحت الشعاع قرار دهند.
امام جمعه باغبادران گفت: عده ای قلیل وفریب خورده نیز در کشور به عکس سردار سلیمانی جسارت کردند و خواستند فاز دیگری از اشوب در کشوررا رقم بزنند که موفق نشدند اما در این میان عده ای از فریب خوردگا ن داخلی نیز به این آتش دمیدند.
وی اضافه کرد: هدف اصلی دشمنان از این اقدامات تعطیل کردن فعالیت های موشکی و تسلیم شدن ایران برای مذاکره بود و انچه باید به ان توجه ویژه ای داشت آن است که تا روشن شدن همه ابعاد حادثه هواپیما باید صبوری کنیم.
فرهنگ عنوان کرد: با سفیر انگلیس که با خباثت در تجمعات غیر قانونی شرکت کرده بود باید به شدیدترین وجه برخورد شود و کمترین کاری که می توانستند اناجم دهند اخراج فوری او و تقلیل روابط با دولت فریبکار انگلیس بود.
وی یادآور شد: امروز در سیستان وبلوچستان وضعیت نگران کننده ای پیش امده است از این رو باید به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته شود و به وضعیت این عزیزان بصورت جهادی رسیدگی کرد چراکه این منطقه محروم بوده و در حال حاضر زندگی سختی را با وضعیت به وجود آمده سپری می کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار