شاتر پایانی چهاردهمین جشنواره عکس دوربین.نت به صدا درآمد

چهاردهمین جشنواره عکس دوربین.نت در اصفهان با داوری مهدی زرگر عکاس خبری و دبیر نمایشگاه و جشنواره‌های عکس اصفهان،رضا امینی دبیر عکس و فیلم خبرگزاری ایمنا و پژمان نظرزاده آبکنار رییس هییت مدیره کانون عکس اصفهان و پژوهشگر حوزه هنر داوران بخش تورمسابقه شهر اصفهان به کار خود پایان داد.

شاتر پایانی چهاردهمین جشنواره عکس دوربین.نت به صدا درآمد

چهاردهمین جشنواره عکس‌های خبری مطبوعاتی «دوربین.نت» پنج شنبه شب با برگزاری مراسم اختتامیه در سالن سوره حوزه هنری اصفهان به کار خود در اصفهان پایان داد.

علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آیین اختتامیه این جشنواره ضمن خوشامد به عکاسانی که از سرتاسر ایران برای شرکت در این جشنواره به اصفهان آمده بودند تشکر کرد و گفت: تولیدات عکاسان باید مهم واقع شود چرا که وجود یک عکاس است که شخص یا اشخاص را برجسته می‌کند. امیدوارم سال‌های بعد هم این جشنواره در اصفهان برگزار شود.
وی درباره نقش عکاسان اظهار کرد: در طبقه بندی یک جامعه، انسان‌های بزرگ همیشه به دنبال عظمت دیگران، انسان‌های متوسط به دنبال عظمت خود و انسان‌های کوچک به دنبال نابودی دیگران هستند و عکاسان، در دسته اول قرار می‌گیرند. ما باید تلاششان را پاس بداریم و آن‌ها هم در جهت ارتقای کارشان بیشتر تلاش کنند.
کوروش محمدی، رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: عکاسی هنری است که در آن وقایعی که در جامعه رخ می‌دهد به تصویر کشیده می‌شود.
وی افزود: عکاسان همیشه سپر بلای جامعه هستند و ثبت لحظات توسط ایشان ارزش‌های انسانی را در یک جامعه بالا می‌برد و جایگاه آن جامعه را بین مردم مشخص می‌سازد.
در این مراسم از مهدی جانی پور پیشکسوت عکاسی و همچنین از مسئولان برگزاری جشنواره در اصفهان تقدیر به عمل آمد و جایزه عکاس برتر سال به بانو صادق منش اعطا شد.
نام برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره به ترتیب اول، دوم و سوم به این شرح است:
عکس آیینی و مذهبی:
سعید قاسمی، امیر عنایتی و رامین احمدی
عکس اقتصادی:
جمشید فردوند فردا، جلال مرتضوی و محمدرضا به مرام
عکس ورزشی :
مونا صیافی زاده، مرضیه سلیمانی و احسان جزینی
عکس سیاسی:
مرتضی جابریان، مهدی نصیرزاده و علی معرف
عکس اردوی عکاسان:
فرشته اصلاحی، علی شهسواری، مینا نوعی و محمد ورال
عکس حادثه سیل:
امیرعلی رزاقی، نسترن دادجو، پژمان مولایی
عکس اجتماعی:
بانو صادق منش و احمد بلباسی
مستند اجتماعی:
سام دلیری، صادق سوری، پویا بیات.
فیلم مستند:
مجتبی محمودی برای فیلم خاطرات یک بالکن رتبه اول را دریافت کرد و سولماز صدقی برای فیلم یغمای کودکی شایسته تقدیر شناخته شد.
فیلم داستانی:
داود عباسی برای فیلم اتاق آبی رتبه اول را گرفت و شهریار مرادی برای فیلم به هیچ‌کس نگو شایسته تقدیر شناخته شد.

مهدی زرگر عکاس خبری و دبیر نمایشگاه وجشنواره‌های عکس اصفهان،رضا امینی دبیر عکس و فیلم خبرگزاری ایمنا و پژمان نظرزاده آبکنار رییس هییت مدیره کانون عکس اصفهان و پژوهشگر حوزه هنر داوران بخش تورمسابقه شهر اصفهان چهاردهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.نت بودند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار