دانلود سریال دل قسمت هشتم | سریال دل 8

قسمت8 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی منتشر شد.

دانلود سریال دل قسمت هشتم | سریال دل 8
برای دانلود سریال دل قسمت 8 روی تصویر زیر کلیک کنید

خلاصه قسمت 7 سریال دل

در قسمت 7مشاهده کردید که رابی که مدتی به ایران و خانه‌ای که در آن بزرگ شده برگشته است هر لحظه اشتیاق بیشتری برای دیدار دوباره‌ی آرش پیدا می‌کند. اگرچه اتابک در صحبت هایش با رابی به صراحت به او می‌گوید که آرش عاشق او نیست و بهتر است که زودتر به جایی که بوده است برگردد، اما رابی تصمیمش را گرفته است و برای بدست آوردن آرش هیچ تحقیر و آسیبی نمی‌تواند مانع راهش شود.
توران هم با نقشه کشیدن‌هایش سعی می‌کند اوضاع را کنترل کند. او از طرفی نامزد رابی را که به دنبال او می‌گردد گمراه می‌کند و از طرفی هم سعی می‌کند هر نشانه‌ای که آرش را به یاد رستا می‌اندازد از میان ببرد. همه‌ی کارهایش را نیز در چشم دیگران به گردن شوهرش می‌اندازد تا دیگران را به او بد بین و از او متنفر کند.

اما رستا در شرایطی که چندین نفر از جمله خانواده‌ی خودش درگیر ماجرای به وجود آمده شده‌اند و این اتفاق روی زندگی آن‌ها نیز تاثیر زیادی گذاشته است، بدون این که خود را به کسی پاسخگو بداند روز و شب وقت می‌گذارند و کم کم راه را برای ارتباط با عاشق قدیمی‌اش هم باز می‌کند.

خلاصه کلی داستان دل:
رستا (ساره بیات) و آرش (حامد بهداد) که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می رسند اما با پیدا شدن رقیبی قدیمی در شب عروسی…
بازیگران:
حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی، سعید راد، یژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع، بهرام افشاری، مریم سعادت و…

تیزر قسمت 8 سریال دل




1- لینک دانلود دل 8 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 8 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل 8 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 8 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل 8 با کیفیت BlueRay


دانلود فیلم دل همه قسمت ها



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار