هوای اصفهان این هفته سالم است

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ناپایداری وضعیت جوی تا پایان این هفته خبرداد و گفت: تا آخر هفته جاری هوای اصفهان پاک است و آلودگی هوا نخواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ناپایداری وضعیت جوی تا پایان این هفته خبرداد و گفت: تا آخر هفته جاری هوای اصفهان پاک است و آلودگی هوا نخواهیم داشت.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت امواج ناپایدار در استان است، اظهار کرد: بر این اساس امروز (شنبه ۲۸ دی ماه)، در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، بارش برف و باران سبک پیش بینی می شود. در مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات شمال استان نیز بارش برف و باران خواهیم داشت.
وی با اشاره به خروج این سامانه ناپایدار تا بعداز ظهر روز یکشنبه از استان اصفهان، گفت: حوالی ظهر فردا بارش سبکی در شهر اصفهان پیش بینی می شود.
هنرمند ادامه داد: بیشینه دمای امروز اصفهان ۱ تا ۳ درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت، همچنین بیشینه دمای امروز عصر ۱۱ درجه سانتی گراد و بامداد فردا ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر پیش بینی شده است.
این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان و فرودگاه (واقع در شرق اصفهان) و چادگان با ۸ درجه سانتی گراد زیر صفر، سردترین نقاط استان خواهند بود.
هنرمند با اشاره به وضعیت بارش های استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اعلام کرد: بیشترین میزان بارش شب گذشته در فریدون شهر به میزان ۲ سانتی متر برف گزارش شده است، همچنین چادگان نیم میلی متر باران و یک سانتی متر برف، خوانسار کمتر از یک دهم میلی متر بارش برف، گلپایگان یک دهم میلی متر بارش باران و میمه نیز کمتر از یک دهم میلی متر بارش باران ثبت شده است.
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه این هفته پایداری هوا و در نتیجه آلودگی هوا را در اصفهان نخواهیم داشت و ناسالم شدن هوا در صبح امروز را به دلیل ترافیک سنگین صبحگاهی و به صورت موقت دانست و افزود: به طور کلی تا آخر هفته جاری وضعیت جوی ناپایدار است و آلودگی هوا هم نخواهیم داشت.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار