واگذاری انحصاری واحدهای شهرک سلامت خلاف قوانین وزارت بهداشت است

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در واگذاری واحدهای شهرک سلامت باید توجه شود، این در حالی است که واگذاری برخی از این واحد ها به صورت انحصاری خلاف قوانین وزارت بهداشت است.

واگذاری انحصاری واحدهای شهرک سلامت خلاف قوانین وزارت بهداشت است

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین صادقیان پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان پس از محکوم کردن حملات تروریستی ۱۷ خرداد در تهران اظهار کرد: برای ساماندهی مشاغل شهری راسته هایی تعریف شده اند که از بروز مشکلات ترافیکی جلوگیری شود.

وی افزود: این راسته ها همانند شهرک سلامت هستند و قرار است در ۴ نقطه شهر احداث شود که اولین آن در شرق اصفهان ساخته شد.

صادقیان بیان کرد: شهرک سلامت گونه ای جدید از ارائه خدمات درمانی است که سایر مراکز ارائه دهنده خدمات سلامتی را تحت تاثیر می گذارد از این رو باید به نحوه واگذاری واحدهای شهرک سلامت توجه شود.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر ادامه داد: این در حالی است که برخی از واحد های این مکان به طور انحصاری به افرادی واگذار شده است که نحوه واگذاری آن خلاف قوانین وزارت بهداشت است.

صادقیان اذعان کرد: به عنوان مثال داروخانه این شهرک به یک شرکت واگذار شده و این با ضوابط وزارت بهداشت سازگار نیست.

وی تصریح کرد: از شهردار اصفهان درخواست دارم تا در جلسه ای راجع به این موضوع صحبت تا مشکلات پیش آمده رفع شود.

صادقیان در بخشی دیگر از صحبت های خود به شهرداری های مناطق محروم اشاره کرد و گفت: برای این شهرداریها ردیف بودجه مناطق محروم در نظر گرفته شده است که در این راستا بیش از ۴۰ درصد از اقدامات عمرانی این شهرداریها از محل بودجه مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: اگر این بودجه ها به موقع پرداخت نشود، کار عمرانی چشمگیری هم در این مناطق انجام نمی شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر اذعان کرد: وقتی در این مورد صحبت می شود مسئولان ما را به کمیته تخصیص ارجاع می دهند که تا کنون از این کمیته هم اقدامی دیده نشده است.

صادقیان در ادامه صحبت های خود یکی از درخواست های مردم غرب اصفهان را ساخت ورزشگاهی در این مکان دانست و گفت: شهرداری و مردم این منطقه چند سال به دنبال تغییر کاربری زمین این مکان بوده اند اما پس از اینکه شهردار منطقه اقدامات لازم را انجام داده، شهرداری مرکزی اهتمامی به این امر نکرده است.

وی اظهار کرد: این کار در شان شهرداری اصفهان نیست و درخواست دارم این مورد را به صورت ویژه پیگیری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار