دبیر اقتصادی گروه رویداد پارسی در جایگاه برتر کشور قرار گرفت

احمدرضا منزه، دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی، برای پنجمین بار به عنوان خبرنگار برتر کشور معرفی شد.

دبیر اقتصادی گروه رویداد پارسی در جایگاه برتر کشور قرار گرفت

به گزارش اصفهان امروز، آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر با حضور محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، مهدی شفیعی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، مدیران برخی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کشور، روسای سازمان‌های بسیج رسانه کشور، اصحاب رسانه و سایر مسئولان با شعار «رسانه امیدبخش، جامعه قدرتمند» در تالار سوره تهران برگزار شد.

بیش از 20 هزار اثر از سراسر کشور در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس و موشن‌گرافی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

پس از پایان داوری آثار، «احمدرضا منزه» به عنوان خبرنگار برتر کشور معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

او با آثاری از روزنامه «اصفهان امروز» در این جشنواره به رقابت با سایر رقبا از سراسر کشور پرداخته بود و موفق شد در بخش خبر جایگاه سوم کشور را در این جشنواره ملی به خود اختصاص دهد.

این برای چهارمین سال متوالی است که «احمدرضا منزه»، موفق به کسب جایگاه برتر کشور می‌شود و در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای ملی و بین‌المللی به عنوان خبرنگار و تحلیلگر برتر ایران مورد تجلیل قرار می‌گیرد. این پنجمین موفقیت «منزه» طی سال‌های اخیر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی به حساب می‌آید.

«احمدرضا منزه» در مردادماه سال جاری نیز در جشنواره بورس و رسانه به عنوان خبرنگار و تحلیلگر برتر اقتصادی ایران معرفی و از او تجلیل شد.

کسب چندین عنوان جایگاه خبرنگار برتر در استان اصفهان از دیگر موفقیت‌های دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی به شمار می‌آید.

شایان ذکر است، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از جمله سخنرانان این آئین بودند.

گروه رسانه‌ای رویداد پارسی شامل رسانه‌های متعددی همچون «روزنامه رویداد امروز»، «روزنامه اصفهان امروز»، «پایگاه خبری اصفهان امروز آنلاین» و «پایگاه خبری رویداد ایران» است .

روزنامه اصفهان امروز در حال حاضر و بر اساس آخرین رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جایگاه نخست روزنامه‌های محلی و استانی سراسر کشور قرار دارد، کسب رتبه هشتم در میان روزنامه‌های خصوصی کشور و رتبه 16 در بین 180 روزنامه کشور از دیگر موفقیت‌های این روزنامه به شمار می‌رود.


احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار