سیتی‌سنتر اصفهان تخلیه شد/ از شایعه نشت گاز تا رویت بسته مشکوک

ساعتی پیش خبری مبنی بر تخلیه مجتمع تجاری قلب شهر (سیتی‌سنتر) در شبکه‌های مجازی به صورت گسترده منتشر شد.

سیتی‌سنتر اصفهان تخلیه شد/ از شایعه نشت گاز تا رویت بسته مشکوک

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، ساعتی پیش خبری مبنی بر تخلیه مجتمع تجاری قلب شهر (سیتی‌سنتر) در شبکه‌های مجازی به صورت گسترده منتشر شد.

پس از آن روابط عمومی مجموعه سیتی‌سنتر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر به دلیل نشت گاز در محوطه پارکینگ به طور موقت تعطیل و تخلیه شده است. بر اساس برخی شایعات این اقدام ممکن است به دلیل تهدیدات امنیتی باشد.

اما فرمانده انتظامی استان اصفهان علت تخلیه سیتی‌سنتر را وجود بسته‌ای مشکوک در این مجموعه عنوان کرد.

سردار عبدالرضا آقاخانی به خبرگزاری فارس گفته است: موضوع تخلیه سیتی‌سنتر مربوط به رویت یک بسته مشکوک بوده که پس از بررسی ماموران انتظامی، مورد خاصی یافت نشده و هر نوع اقدام ضدامنیتی منتفی بوده و در حال حاضر شرایط عادی است.

این در حالی است که قائم مقام شرکت پرستیژ لند ایران (سیتی‌سنتر) لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا مدعی شد این موضوع ظاهرا در پی تماس تلفنی با نیروی انتظامی انجام شده و تخلیه سیتی‌سنتر با درخواست ماموران نیروی انتظامی صورت گرفته است.

محمدرضا محسنی اظهار کرد: ساعت 13:55 دقیقه ماموران نیروی انتظامی وارد محوطه سیتی‌سنتر شدند و بنا به اطلاعاتی که به آنها رسیده بود، خواستار تخلیه این مجموعه شدند و این کار با همکاری حراست سیتی‌سنتر و عوامل اجرایی آن انجام شد.

وی افزود: سپس ماموران انتظامی با استفاده از تجهیزات مجموعه سیتی‌سنتر و دوربین‌های مدار بسته کار بررسی محیط برای یافتن شی یا اشیایی مشکوک را آغاز کردند که تاکنون هیچ چیزی یافت نشده و این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده است.

محسنی اضافه کرد: ماموران امنیتی همچنان در این مجموعه حضور دارند و بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و اوضاع کاملا تحت کنترل آنهاست.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار