شورای شهر نهادی موثر در پیشبرد فعالیت های اجتماعی و عمرانی است

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت:همه آنچه در شهر و شهرداری وجود دارد حاصل تلاش مردم است، و باید همه این عناصر در خدمت توسعه شهر و افزایش امید و رضایتمندی مردم باشند.

سوده باقری با بیان اینکه مردم بهترین افرادی هستند که می‌توانند فعالیت شوراها را قضاوت کنند، اظهار کرد: امروزه خوشبختانه دیدگاه مردم نسبت به برنامه‌ها و اهداف شوراهای اسلامی شهر تغییر یافته و خواسته های بحقی از اعضاء منتخب خود دارند از این رو امروز شاهد هستیم که همه مطالبات اعضای شورا مطالبات مردمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: شورای اسلامی زرین شهر همواره تلاش کرد در زمان بررسی و تصویب لوایح به گونه ای عمل شود که در نهایت کام مردم بیش از پیش شیرین شود از این رو تلاش شده نظارت لازم بر اجرایی شدن آنها وجود داشته باشد که شهرداری مطالبق مر مصوبه شورا عمل کند.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه همه آنچه در شهر و شهرداری وجود دارد حاصل تلاش مردم است، و باید همه این عناصر در خدمت توسعه شهر و افزایش امید و رضایتمندی مردم باشند، تصریح کرد: ما براین باورهستیم که اعضاء شورای اسلامی درخصوص بررسی مسائل و مشکلات شهر و در نهایت استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان شهر و ارائه راهکارهای عملیاتی به مدیریت شهری برای حل این مسائل رسالت سنگینی را بر عهده دارد تا در زمان‌بندی مشخص شرایطی را فراهم شود که هدف‌گذاری مورد نیاز برای توسعه شهر انجام گیرد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه شوراها به خوبی توانسته‌اند مسیر و جایگاه خود را پیدا کرده و در حوزه‌های شهری تأثیرگذاری‌های مهمی داشته و بر امورشهرداری‌ها نیز به صورت عالی نظارت کنند،ادامه داد: اعضای شورای اسلامی زرین شهر براین باور هستند که می‌توانند با نظارت خوب و تذکرات مناسب وظیفه نظارتی خود را به خوبی انجام دهند و همه با هم رضایت شهروندان را به دست آوردند که نتیجه آن رشد و تعالی روز افزون شهر خواهد بود.
باقری با بیان اینکه مردم هر گونه مطالباتی را در گام نخست از شورای شهر و در گام بعدی از شهرداری دارند، اضافه کرد: بررسی و تدوین طرح‌ها، لوایح، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های اجرایی و هماهنگی بین نهادها، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در جهت ایجاد هم افزایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر و ارائه راهکارهای مؤثر برای ارتقای فرهنگ مطلوب و حقوق و تکالیف شهروندی فرهنگی از دیگر مسائلی است که امروز در شورای اسلامی زرین شهر به صورت جهادی مورد توجه قرار گرفته است تا خروجی آن افزایش رضایت شهروندان باشد.
وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید به گونه‌ای رفتار، برنامهریزی و عمل کنند که در نهایت منجر به رشد فرهنگ عمومی شود، یادآور شد: یکی از چالش‌های مهم این دوره شورای اسلامی زرین شهر وضعیت بد اقتصادی شهر بود به گونه ای که نگران کاهش سطح خدمات بودیم اما خوشبختانه هیچ اختلالی در ارایه خدمات شهرداری به شهروندان ایجاد نشد.
عضور شورای اسلامی زرین شهر بیان کرد: امروز شهرداری باید برای بهره‌برداری از پروژه های شهری از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند و باید توجه داشت که مردم تا بازه زمانی خاصی تحمل دارند و در صورت عدم تحقق مطالباتشان پیگیری جدی خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: باید با انجام نیازسنجی محلات مختلف شهربه سوی توسعه امکانات تفریحی و ورزشی در شهر حرکت کنیم، زیرا بدون گسترش فعالیت‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی نمی‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم و امیدواریم بتوانیم با توجه به همراهی و هماهنگی موجود در مدیریت شهری یادگاری‌های خوبی را برای شهروندان به جا بگذاریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار