شیمبا، بیت یا کی‌روش، گل سوم متعلق به کیست؟

لوسیانو پریرا، کی‌روش استنلی و حسن بیت سعید سه بازیکن حاضر در دیدار فردا هستند که در تقابل‌های دو تیم موفق به زدن دو گل تاکنون شده‌اند.

به گزارش ورزش سه، تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان باید روز جمعه در حالی به مصاف هم بروند که به نظر می‌رسد این دیدار می‌تواند آخرین دیدار قلعه‌نویی با زردپوشان اصفهانی باشد.با مرور دیدارهای این دو تیم در دوره‌های قبل لیگ برتر سه بازیکن دوگله وجود دارد با این توضیح که تنها کسانی به‌حساب ‌آمده‌اند که در دیدار بین دو تیم گلزنی کرده‌اند، به عنوان مثال اگر بازیکنی در تیم سابقش برابر سپاهان یا فولاد گلزنی کرده و اکنون برای نخستین بار در این دوئل حضور دارد، آن گل محاسبه نشده است.
* لوسیانو پریرا دوبار با پیراهن فولاد در برابر سپاهان گل زده، اگرچه خود پریرا در سپاهان حضور داشته اما با پیراهن تیم اصفهانی در این نبرد گلی به ثمر نرسانده است.
* حسن بیت سعید نیز دوبار موفق به گلزنی شده، او هم در اصفهان و هم در اهواز این مهم را برای قرمزپوشان انجام داده، این وینگر سوسنگردی امیدوار است تا در نبرد فردا بازهم گل بزند و تعداد گل‌هایش برابر سپاهان را به عدد سه برساند.
* کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی و بلند قامت سپاهانی‌ها نیز دوبار این مهم را انجام داده، او در بازی برگشت فصل پیش در افتتاحیه فولادآرنا از روی نقطه پنالتی، اولین گل به ثمر رسیده در این ورزشگاه را به ثمر رساند.
البته بازیکنان دیگری از دوتیم نیز وجود دارند که در این نبردها گلزنی کرده اند، سعید آقایی برای سپاهان، سروش رفیعی برای فولاد و موسی کولیبالی برای سپاهان در این تقابل‌ها موفق به گلزنی شده اند و البته شانس کمتری برای دبل و رسیدن به سه گل در این رقابت جذاب بین دو تیم خواهند داشت.
این دیدار با قضاوت موعود بنیادی فر از ساعت 17 در ورزشگاه نقش‌جهان شروع خواهد شد. گفتنی است دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار