فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در اصفهان اکران می‌شود

مدیرعامل موسسه فرهنگی بهمن سبز حوزه هنری گفت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته، همه فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در اصفهان اکران خواهد شد.

سید مصطفی حسینی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اکران روزانه سه سانس سهم هر یک از پردیس‌های سینمایی ساحل و اصفهان سیتی‌سنتر است و به زودی عنوان فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر نیز منتشر خواهد شد.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی ستاد اجرایی و هماهنگی، دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۴ بهمن‌ماه به طور رسمی آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه به میزبانی سالن اصلی پردیس سینمای اصفهان خواهد بود.
مدیرعامل موسسه فرهنگی بهمن سبز حوزه هنری اضافه کرد: اکران فیلم‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه ادامه می‌یابد و با توجه به کاهش تعداد روزهای جشنواره، شاهد فشردگی سانس‌ها خواهیم بود.
وی تاکید کرد: ستاد جشنواره فیلم فجر در اصفهان سیاستی را پیگیری می‌کند که از هرگونه بی‌نظمی یا تاخیر در روند رسیدن فیلم‌ها جلوگیری شود.
به گفته حسینی، آغاز اکران‌ها در زمان برگزاری جشنواره، روزانه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ۱۴ بهمن‌ماه در سالن اصلی پردیس سینمایی اصفهان به طور رسمی آغاز می‌شود و یک روز پیش از برنامه رسمی، گشایش معنوی جشنواره در گلستان شهدای این شهر برگزار خواهد شد.
اصفهان از معدود استان‌هایی است که به طور رسمی آیین افتتاحیه خواهد داشت و پس از آن، دهمین جشنواره فیلم فجر به طور رسمی کار خود را در قالب ۲ پردیس سینمایی در این استان آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار