جزییات برپایی مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در اصفهان

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر با اعلام جزییات برپایی مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در اصفهان، جزییات کارگاه‌های جنبی این جشنواره را نیز بیان کرد.

جزییات برپایی مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در اصفهان

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر با اعلام جزییات برپایی مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در اصفهان، جزییات کارگاه‌های جنبی این جشنواره را نیز بیان کرد.

محمد پناهی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم معنوی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان صبح روز ۱۲ بهمن‌ماه با بازدید هنرمندان، مقامات استانی و اصحاب رسانه از مرکز توان‌بخشی جانبازان شهید مطهری به‌منظور گرامیداشت جایگاه جانبازان و ایثارگران برگزار شد و مراسم رسمی افتتاحیه نیز ۱۴ بهمن‌ماه رأس ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی سیتی سنتر برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: برای مراسم افتتاحیه از حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی کشور دعوت کرده‌ایم، اما اگر به هر دلیلی امکان حضورشان وجود نداشت یکی دو نفر از معاونان سازمان سینمایی کشور را در کنار خود خواهیم داشت. استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ازجمله سخنرانان مراسم افتتاحیه هستند و پذیرای مسئولان شهری و هنرمندان نیز هستیم.
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر تصریح کرد: تقدیر از خانواده شهید عبدالرسول زرین و اهدای جایزه مقاومت از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان است.
پناهی نژاد با اشاره به زمان انتشار جدول اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره گفت: جدول اکران اصفهان آماده بود، اما به خاطر مشکلی که در تهران به وجود آمد، باید بار دیگر آن را با اتحادیه هماهنگ کنیم و در صورت اخذ تائید جزییات فیلم‌های اکرانی روز اول و دوم تا پایان امروز منتشر خواهد شد.
وی جزییات کارگاه‌های جنبی این جشنواره را نیز چنین شرح داد: ۱۶ بهمن‌ماه کارگاه «اقتصاد در سینما» با حضور امیر سماواتی، ۱۷ بهمن‌ماه کارگاه «فیلم‌ها چگونه به پایان می‌رسند» با حضور پدرام صدرایی و ۲۰ بهمن‌ماه کارگاه «دلایل ضعف فیلم‌نامه در سینمای ایران» با حضور محمد گذر آبادی در سالن شماره پنج پردیس سینمایی سنتر رأس ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر خاطرنشان کرد: به‌جز فیلم «خورشید» که تهیه‌کننده و کارگردان آن اجازه اکران در شهرستان‌ها را ندادند، همۀ فیلم‌های بخش سیمرغ به‌اضافۀ سه فیلمِ بخشِ نگاه نو که جمعاً ۲۴ اکران را تشکیل می‌دهد، برای هنرمندان و اصحاب رسانه به‌صورت رایگان و برای مردم از طریق فروش بلیت در پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر اکران خواهد شد.
پناهی نژاد یادآور شد: سانس‌های اکران فیلم‌های جشنواره فجر اصفهان از ساعت ۱۵ روز ۱۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا روز ۲۱ بهمن ادامه خواهد داشت که به دلیل فشرده بودن جدول اکران مجبوریم تا روزی پنج سانس را هم پوشش بدهیم.
دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، در بخش جنبی خود میزبان اکران تولیدات سینماگران اصفهان نیز هست که جزییات پخش آن‌ها در سالن شماره یک پردیس سینمایی سیتی سنتر به این شرح است:
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار