۱۰۸ پروژه در دهه فجر در شهرستان اردستان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار اردستان گفت: تعداد ۱۰۸ پروژه در سطح شهرستان اردستان با اعتباری بیش از ۶۵۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار اردستان گفت: تعداد ۱۰۸ پروژه در سطح شهرستان اردستان با اعتباری بیش از ۶۵۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

حمیدرضا تأملی ظهر امروز (سه‌شنبه- ۱۵ بهمن) در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در فرمانداری، اظهار کرد: با تمام تلاش‌هایی که شده در دهه فجر امسال در بخش خصوصی و دولتی تعداد ۱۰۸ پروژه در سطح شهرستان اردستان با اعتباری بالغ بر بیش ۶۵۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر در شهرستان اردستان افتتاح می‌شود در بخش نوسازی مدارس، اشتغال و افتتاح ساختمان جدید اداره پزشک قانونی خواهد بود، افزود: سال ۹۸ برای اولین بار است که در شهرستان اردستان این حجم پروژه در دهه فجر به بهر برداری می‌رسد.
فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع است
به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان در خصوص حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی در ستادهای خبری و فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی، گفت: قانون به صراحت اعلام کرده که نباید امکانات دولتی در اختیار کاندیدهای انتخابات قرار بگیرد. البته تا گزارش‌های کتبی به فرمانداری نرسد نمی‌توانیم با شخصی برخورد کنیم. در ایام انتخابات حاشیه‌ها زیاد است و فرمانداری آن مقدار هم وقت ندارد که بخواهد در این موضوع تفحص کند.
تأملی با بیان اینکه اتفاقاتی در ایام انتخابات در شهرستان می‌افتد که شاید از نظر برخی افراد این موضوع تخلف باشد، افزود: از نظر فرمانداری، تخلف انتخاباتی که به موجب آن برایش مجازات تعیین شده باشد تخلف است و مرجع برخورد هم دستگاه‌های قضایی هستند.
وی اضافه کرد: به مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی اعلام کرده‌ایم که حق استفاده از اموال دولتی و بیت‌المال له و علیه کاندیداها ندارند و همچنین فعالیت کارمندان در ساعات اداری در راستای انتخابات ممنوع است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار