دانلود سریال مانکن قسمت ۲۵ با اینترنت نیم بها

دانلود سریال مانکن  قسمت ۲۵ ماقبل پایانی که دوشنبه هر هفته با حضور محمد رضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیانی، امیر حسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد به کارگردانی حسین سهیلی زاده، فیلم نامه بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی منتشر می‌شود.

دانلود سریال مانکن قسمت ۲۵ با اینترنت نیم بها
دانلود سریال مانکن 25

مانکن مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده است.
نام قبلی این سریال «سایه‌های بلند» بود که به نوبه خود ایهام‌های بسیاری داشت لذا به مانکن تغییر داده شد.

تیزر سریال مانکن قسمت۲۵

در قسمت های اخیر این سریال دیدیم که سرانجام مراسم خواستگاری (خیابانی) بهرام از ژیلا اتفاق می افتد که با رضایت ضمنی وی نیز همراه می شود. دوست بهرام که مسوولیت باز کردن گاوصندوق اخگر بود پی به یک سری فایل های مخفی و اسناد مهم اخگر می برد و در پی باج گرفتن از وی می شوند. در طرف دیگر ماجرا افسون و وکیل کتی می خواهند به کتی نارو بزنند که کاوه این توطیه را خنثی می کند به این امید که کتی را کمی نرم کند و سفته های او را به اجرا نگذارد. از اتفاقات مهم دیگر این قسمت باخبر شدن همتا از پدر واقعی خود و داشتن معدن و ثروت فراوان می باشد.

در قسمت 25 نیز اتفاقات بسیاری افتاد، از پیدا کردن مدارک معدن نمک پدر همتا که یک روز پیش از مرگ خود سند آن را به نام همتا زده بوده و جالب این که این سند سر از گاوصندوق اخگر در آورده بوده است، در حالی که پدر همتا هنوز زنده است و این نشان می دهد که اخگر کاملا از پیش با نقشه به سمت همتا رفته با این هدف که بتواند این معدن را از چنگ وی در بیاورد. همچنین در ادامه، پدر کاوه مخفیگاه عمومی خود (پدر کتی) را پیدا می کند و پس از سال ها و در حالی که گمان می کرده است عمویش مرده است وی را ملاقات می کند. حقایق بسیاری از رابطه عاشقانه او و کتی بازگو می شود و نشان می دهد که کتی از سمت پدرش بسیار دروغ و روایت های تحریف شده نسبت به گذشته شنیده است. ظاهرا با نزدیک شدن به قسمت های آخر سریال دو قسمت دیگر باقی است کم کم در حال رمزگشایی و پیدا شدن قطعات این پازل هستیم. قسمت ماقبل آخر.


1- لینک دانلود سریال مانکن 25 با کیفیت480 (اینجا)

2- لینک دانلود سریال مانکن25با کیفیت 720 (اینجا)

3- لینک دانلود سریال مانکن25 با کیفیت 1080 (اینجا)

4- لینک دانلود سریال مانکن 25 با کیفیت HQ_1080 (اینجا)

5- لینک دانلود سریال مانکن 25 با کیفیت BlueRay (اینجا)

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار