دستاوردهای نظام به صورت منطقی به مردم بیان شود

امام جمعه باغبادران گفت: متاسفانه امروز عده ای از برکات انقلاب اسلامی غافل هستند و در اثر بعضی از مشکلات فرهنگی اخلاقی و اقتصادی بلافاصله با مقایسه قبل از پیروزی و بعد از پیروزی انقلاب قضاوت اشتباه کرده و انقلاب اسلامی را نا کارامد می دانند.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران اظهار کرد: متاسفانه امروز عده ای از برکات انقلاب اسلامی غافل هستند و در اثر بعضی از مشکلات فرهنگی اخلاقی و اقتصادی بلافاصله با مقایسه قبل از پیروزی و بعد از پیروزی انقلاب قضاوت اشتباه کرده و انقلاب اسلامی را نا کارامد می دانند.

وی افزود: یکی از مهتمرین دستاوردهای انقلاب تحول انسانی بود، و انقلاب اسلامی از نظر اعتقادی و فکری رشد بی نظیری در مردم ایجاد کرد و نمونه بارز ان را در تشییع سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم و این مهم نشان از اعتقاد به فرهنگ ایثار و شهادت بوده که از برکات انقلاب است.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به رشد علم و فناوری آن هم در عرصه های مختلف اشاره کرد به گونه ای که امروز در هوا و فضا دانشمندان داخلی ایران را به قدرتی نظامی در منطقه و جهان تبدیل کرده اند.

وی ادامه داد: در مسائل اموزشی علی رغم مشکلاتی که وجود دارد، میدان برای علم اموزی برای همه احاد جامعه باز است و هیچ تبعیضی وجود ندارد هر چند کشور در بعضی مسائل کند حرکت کرده ولی قصد و سیاست کلی نظام رشد و ترقی کشور است.

فرهنگ اضافه کرد: از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال کشور است، که امروز شاهد ان هستیم و جمهوری اسلامی نه تنها جیره خوار هیچ کشور مستکبری نیست بلکه برای کمک به مستضعفین جهان و نجات انان از دست مستکبران نیز هزینه می هد.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق در جهان شناخته شده است و مردم ازاده از این ازادی نظر وانتخاب در ایران الگو می گیرند.

امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: امروز باید به سمت اسیب شناسی عواملی حرکت کرد که بخاطر ان چرخ انقلاب در بعضی موارد کند شده ودر گام دوم انقلاب باید انان را مرتفع ساخت تا مشکلات کشور یکی پس از دیگری مرتفع شود.

وی افزود: درمان اقتصاد بیمار کشور از سیاست های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از این رو مسئولان باید با خدمت خالصانه خود مردم را نسبت به انقلاب خوشبین کنند چراکه اگر مردم درخصوص برخی مسائل نگران هستند به دلیل رفتار بعضی از مسئولان است وگرنه از اصل انقلاب راضی هستند.

فرهنگ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم، یادآور شد: معظم له درخصوص مبحث انقلاب و تاثیر گذاری ان در مردم از لحاظ معنوی فرمودند برای دفاع از حریم اسلام کجای عالم سراغ دارید مادری سه یا چهار فرزند خود را تقدیم اسلام کند.

وی با بیان اینکه روح ایمان و اعتقادی که در مردم به وجود اورد دشمن را را وادار به اعتراف کرده است، افزود: مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: قبل از شهادت حاج قاسم در اندیشکده های امریکا بررسی کرده اند که حاج قاسم مانع بزرگی بر سر امریکا است، به غیر از شجاعت و صفات دیگر او به ایمان وتعهد دینی او اشاره کردند این یعنی دشمن از این روحیه ایمان مردم ترس دارد که از برکات انقلاب است.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: معظم له در جواب سم پاشی هایی اخیر عده ای از مسئولان که متاسفانه اب به اسیاب دشمن ریختند فرمودند کسانی که تریبون‌هایی در اختیار دارند، جایگاهی دارند و می توانند حرف بزنند -چه در رسانه‌ها، چه در فضای مجازی- جوری حرف نزنند که دشمن سوءاستفاده کند و از قول آنها این مطلب را چند برابر بزرگ کند و مایه‌ی دلسری مردم در انتخابات بشوند.

وی ادامه داد: ایشان فرمودند وقتی شما بگویید این انتخابات مهندسی ‌ شده است، خب مردم دلسرد میشوند. وقتی شما بگویید که اینجا دموکراسی نیست، اینها انتخابات نیست، انتصابات است، خب مردم دلسرد میشوند؛ در حالی که این دروغ است، چنین چیزی نیست .

فرهنگ متذکر شد: این جملات مقام معظم رهبری در جواب کسانی بود که در این چند روز اخیر بخاطر بعضی از رد صلاحیت ها صدایشان بالا رفت و متاسفانه تریبون بدستان دولتی نیز جزء آنان هستند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات در کشور ما انتخابات سالمی است؛ من تعجّب میکنم از بعضی‌ها که خودشان به وسیله‌ی انتخابات به یک جایی رسیده ‌ اند، همینها انتخابات را زیر سؤال میبرند؛ چطور آن وقتی که انتخابات به نفع شما است، صحیح و متقن است، امّا آنجایی که به نفع شما نیست، انتخابات میشود خراب؟

امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان صریح وبی پرده مقام معظم رهبری همه مسئولان در هر مقامی هستند مواظب باشند به گونه ای صحبت نکنند که حرف ها و منویات معظم له بر زمین بماند بلکه ملاک و معیار گفتار انان باید کلام رهبری باشد تا عاقبت خوبی برایشان رقم بخورد.

وی بیان کرد: در مورد ملاکهای انتخاب نماینده اصلح مقام معظم رهبرب به چهار ملاک مهم از جمله ایمان، شجاعت، روحیه جهادی و عدالت محوری اشاره کردند و باید توجه داشت ایمان و اعتقاد به خدا جلوی کج روی را می گیرد و از طرفی شجاعت او باعث می شود در برابر دشمنان ایستاده و پاسخ کوبنده ای به انان بدهد.

فرهنگ افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: نماینده‌ای که از حرف زدن علیه فلان قدرت خارجی هم میترسد، لایق این نیست که بیاید [برای] مردم ایران، با این عزّت،‌ با این شجاعت نمایندگی کند و ملاک دیگر فرد اصلح روحیه جهادی است که لازمه هر کاری در کشور به شمار می آید.

وی تصریح کرد: همه مردم مواظب باشند انتخاب نماینده باید بر اساس ملاک و معیار باشد نه بر اساس قومیت و یا همکار بودن و سلایق سیاسی و هر شرط دیگری که از منویات رهبری خارج باشد قطعا خسارت هایی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

امام جمعه باغبادران عنوان کرد: دلخوشی امریکا به نامگذاری معامله قرن خیالی خام و خوابی اشفته برای امریکا است که یقینا تعبیر نخواهد شد و به تعبیر رهبر انقلاب این طرح قبل از مردن ترامپ می میرد راه وعلاج کار فلسطین به دست خود فلسطینان که مقاومت است می باشد و معظم له فرمودند سازمانهای مسلح فلسطین بی کار نخواهند نشست.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار