تشکیل مجلس انقلابی برای حفظ قدرت امروز ضرورت دارد

امام جمعه فولادشهر گفت:علاج اساسی مقابله با تهدیدهای دشمن "قوی شدن" کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی، نظامی، دفاعی و امنیتی است و یکی از مهمترین مولفه های قوی شدن، تشکیل یک " مجلس قوی" است.

حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: ایام الله دهه فجر برای ملت ما، بی بدیل و بی نظیر است؛ زیرا آن ایام، پس از ۱۵سال؛ قیام و نهضت و انقلاب مردم به نتیجه رسید و حاکمیت ظالمانه چندهزارساله پادشاهان فروپاشید.

وی افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در جهان " بی بدیل و بی نظیر" است چراکه در جهان و در جشن های استقلال و روز ملی آن کشورها، گروه کوچکی از مردم و مسئولان در میدانی جمع می شوند و رژه نیروهای مسلح را تماشا می کنندام در ایران چنین نیست، راهپیمایی مردمی در همه شهرها و حتی روستاها با حضور انبوه اقشار مختلف مردم برگزار می شود و این جریان مردمی تحت هر شرایطی، چهل سال است ادامه دارد!

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حال و هوای دیگری نیز دارد چون مصادف است با اربعین شهادت سردار سلیمانی که آحاد مردم ما با یاد و نام او در این راهپیمایی شرکت می کنند و به یاری خداوند بزرگ، راهپیمایی امسال - در چهلم شهید سلیمانی، ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن خواهد بود.

وی انتخابات را اساسی ترین مسئله کشور دانست و ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انتخابات " اساسی ترین " مساله نظام و زیربنای علاج همه مشکلات و زیر ساخت همه ی پیشرفت ها است، زیرا هر پیشرفتی اگر بخواهد اتفاق بیفتد با قوانین خوب، ساختارهای محکم و عناصر و مدیران متخصص و انقلابی و کارآمد است.

سرافراز اضافه کرد: انتخابات باید پرشور و قوی و در فضایی امن انجام شود تا به تشکیل یک مجلس بینجامد، البته تحقق این مهم، نیازمند مولفه هایی چون مشارکت فعال آحاد مردم ، جدا بودن حساب انتخابات از گلایه های بحق مردم ، پرهیز از حاشیه سازی ها ست.

وی عنوان کرد: اگر انتخابات اساسی ترین مسئله کشور بوده و مظهر عزم ملی، اراده ملی، بصیرت ملی، اقتدار ملی است نباید آن را گرفتار حاشیه سازی های کرد که موجب دلسرد ی و ناامیدی مردم می شود.

امام جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: کسانی که صاحبان قلم و تریبون هستند و یا مسئولیت دولتی و حکومتی دارند نباید سخنانی رابر زبان وقلم بیاورند که به دلسردی مردم بینجامد.

وی افزود: سخنانی که انتخابات را به دروغ " انتصابات" می خواند و سعی دارد آن را مهندسی شده القاء کند!! جالب این که برخی از کسانی که به این حاشیه سازی ها دامن می زنند، شرایط کنونی و مسئولیت کنونی شان، محصول و برآیند همین انتخابات است.

سرافراز یادآور شد: چگونه است که وقتی خود پیروز می شوند، مشکلی نیست اما وقتی خود را پیروز میدان نمی یابند در صحت و سلامت انتخابات تشکیک می کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: علاج اساسی مقابله با تهدیدهای دشمن "قوی شدن" کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی، نظامی، دفاعی و امنیتی است و یکی از مهمترین مولفه های قوی شدن، تشکیل یک " مجلس قوی" است.

امام جمعه فولادشهر ادامه داد: مجلس قوی با وجود نمایندگان مؤمن، انقلابی، شجاع، کارآمد و دارای روحیه جهادی شکل می گیرد و با ید توجه داشت امام خمینی(ره) به شخصیت شهید بزرگوار آیت ‌ الله سیدحسن مدرس علاقه وافر داشتند و مکرر در فرمایش ‌ های خود از این روحانی ربانی یاد می ‌ فرمودند.

وی اضافه کرد: ایشان بعنوان نمونه در معرفی ملاک ‌ های نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی صریحا می ‌ فرمایند: «مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید» و باید توجه داشت امام راحل، شناسایی و شناساندن ابعاد روحى و بینش سیاسى و اعتقادى شهید مدرس را از امور لازم در عصر انقلاب اسلامی می ‌ دانند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار