پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان، گفت: در تلاش هستیم در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان، گفت: در تلاش هستیم در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان افتتاح شود.

علی یارمحمدیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان، اظهار کرد: این پروژه امروز به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امیدواریم در سال ۱۳۹۹ افتتاح شود.
وی افزود: افتتاح نمایشگاه بزرگ اصفهان اتفاقی بزرگ در کشور است و به نوعی ویترین اقتصادی کشور و امتیاز شهر اصفهان خواهد بود تا بتوانیم نمایشگاه های منطقه ای و جهانی را در این محل برگزار کنیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در خصوص زمان دقیق افتتاح این پروژه در سال آینده، تاکید کرد: در تلاش هستیم در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان افتتاح شود.
وی درباره اینکه آیا در سفر رئیس جمهور در اردیبهشت سال آینده به اصفهان پروژه بزرگ نمایشگاه افتتاح خواهد شد؟ گفت: این موضوع باید بررسی شود.
یارمحمدیان با بیان اینکه سال آینده با توجه به اینکه فضای نمایشگاه بزرگ تر خواهد شد، گفت: در این شرایط برخی عنوان نمایشگاه ها با یکدیگر ادغام می شوند و احتمالا بین ۴۰ تا ۴۵ عنوان نمایشگاه برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: البته سال آینده حدود ۱۰ عنوان نمایشگاه در محل فعلی نمایشگاه برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در خصوص کیفیت نمایشگاه های برگزار شده در اصفهان، اظهار کرد: امسال تاکنون پنجاه عنوان نمایشگاه در اصفهان برگزار و به نوعی هدفگذاری سال ۱۳۹۸ محقق شده است.
به گفته یارمحمدیان، نمایشگاه های تخصصی و فرهنگی خوبی در اصفهان برپا شده و امیدواریم سال آینده این نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان برگزار شود.
وی افزود: برنامه ریزی های نمایشگاه های سال ۱۳۹۹ از یک سال پیش آغاز شده است و به طور قطع نمایشگاه های سال آینده هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی ارتقا خواهد یافت.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار