وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۵ اسفند ۹۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فردا دوشنبه پنجم اسفند ماه هیچ یک از مدارس استان اصفهان تعطیل نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فردا دوشنبه پنجم اسفند ماه هیچ یک از مدارس استان اصفهان تعطیل نیست.

محمد اعتدادی در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به تشکیل جلسه کنترل و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا که در استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم در این خصوص در مدارس اندیشیده شده، امروز نیز مدارس ضد عفونی شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم گیری در این جلسه فردا هیچیک از مدارس استان اصفهان تعطیل نخواهد بود و همه مدارس باز است.

گفتنی است یزد و خوزستان دو استان همجوار اصفهان هستند که مدارس شان را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرده اند.
درستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای یزد به منظور آماده سازی و ضد عفونی تمامی مهد‌های کودک، پیش دبستانی ها، مدارس، کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، مراکز روزانه توانبخشی، کتابخانه‌های عمومی و موسسات آموزشی تا پایان هفته تعطیل شده است.
هم چنین استاندار خوزستان گفته است: در پاسخ به دغدغه مردم و التهاباتی که در جامعه در زمینه ویروس کرونا ایجاد شده است و با توجه به بارش های سنگینی که از دوشنبه و سه شنبه در بالادست استان رخ می‌دهد، تصمیم بر این شد که مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته تعطیل شوند.
هم چنین مدیرکل اموزش و پرورش خراسان شمالی از تعطیلی مدارس استان در روز های دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه با هدف پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.
مدارس فارس،خراسان رضوی،آذربایجان غربی و شرقی،چهارمحال بختیاری ، مرکزی از دیگر استان هایی هستند که مدارس خود را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرده اند.
ارسال نظر