زرین شهر ضدعفونی شد

شهردار زرین شهر گفت: مدیریت شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طی روزهای گذشته اقدامات لازم را اجرایی کرده است.

میثم محمدی با اشاره به ضدعفونی و شست‌وشوی اماکن عمومی شهر در راستای مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: شهرداری ها همواره طلایه‌دار خدمت رسانی به شهروندان بوده اند و کارگران خدوم خدمات شهر در این میان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند لذا با توجه به اینکه کارگران خدمات شهری در سطح شهر فعالیت دارند، برای تمامی آن‌ها آموزش‌های پیشگیرانه فردی در خصوص بیماری کرونا ارائه شد.
وی افزود: درکنار برگزاری کلاس های اموزشی، توزیع ماسک‌ و دستکش‌ بین پرسنل شهرداری انجام شده است که به صورت روزانه نیز تعویض می شوند، همچنین تجهیزات واحد موتوری پس از هر شیفت کاری با ترکیباتی بسیار مؤثر و مورد تأیید اداره بهداشت ضدعفونی و گندزدایی می شوند.
شهردار زرین شهر با بیان اینکه مدیریت شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طی روزهای گذشته اقدامات لازم را اجرایی کرده است، تصریح کرد: آموزش شهروندی و رعایت اصول بهداشتی یکی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از بیماری کرونا بوده برهمین اساس هشدارهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و درمان به صورت بنر و پوستر طراحی شده و سطح شهر نصب و توزیع شده است.
وی ادامه داد: کلیه سرویس بهداشتی‌های عمومی فعال و سکو‌های آبخوری در سطح شهر طی چند نوبت در طول روز مورد بازدید قرار گرفته و گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند.
محمدی با اشاره به برگزاری جلسه ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا با محوریت بررسی راه‌های پیشگیری، اقدامات و پیگیری انجام راه‌های پیشگیری در سطح شهر در شهرداری زرین شهر، اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته بازدید‌های مستمر از تمامی سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح بوستانها، وضعیت تامین مایع دستشویی، تخلیه مرتبط سطل‌های زباله، استفاده از کیسه زباله، فعال بودن سیستم تهویه، گندزدایی دیوارها، درها، دستگیره‌ها انجام می‌گیردتا دغدغه شهروندان در خصوص شیوع ویروس کرونا کاهش یابد.
وی عنوان کرد: با توجه به مراجعات مردمی به شهرداری ضدعفونی و گند زدایی واحدهای مختلف،آسانسور و سرویس های بهداشتی به خوبی انجام گرفته و مواد ضدعفونی کننده نیز در در مکان های مشخص قرار گرفته است تا پرسنل و مراجعه کنندگان بتوانند دستان خود را ضدعفونی کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار