منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان: زاینده رود با تعامل سازنده جاری می شود

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه در مورد زاینده رود اختلافاتی وجود دارد گفت: اما باید این موضوعات بوسیله تعاملات سازنده بین استانی رفع شود.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان: زاینده رود با تعامل سازنده جاری می شود

کوروش محمدی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگویی با خبرنگار ایمنا، به تشریح برنامه های خود در دوره بعدی شورای شهر اصفهان پرداخت.

وی در این باره اظهار کرد: خشکی زاینده رود از جمله مشکلات شاخص شهر اصفهان است که با رویکرد تعاملی با سایر دستگاه های مربوطه استانی و فرا استانی خواهان رفع این مشکل هستیم.

محمدی ابراز کرد: ممکن است در مورد زاینده رود اختلافاتی وجود داشته باشد اما باید از تقابلات کاسته و جریان زاینده از سرچشمه تا گاوخونی را با تعاملات سازنده که به نفع تمامی همجواران این رود است دائمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی جاری بودن رودخانه حق تاریخی مردم است و باید به این حق مسلم به درستی پاسخ داد.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان، رفع معضل ها و آسیب های اجتماعی را از دیگر برنامه های شورای دوره بعدی دانست و رفع این معضلات را بوسیله تعامل و ارتباط سازنده شورای شهر با سایر دستگاه های اجتماعی عنوان کرد.

وی افزود: این موضوع بیانگر این است که در حوزه رفع این آسیب ها تعاملات باید تقویت شود.

محمدی یکی دیگر از معضلات کلانشهر های امروز را مسئله تراکم فروشی عنوان کرد و گفت: با توجه به این معضل سعی داریم تا حدی که قانون به ما اجازه می دهد از این موضوع فاصله بگیریم و درآمدهای پایدار شهری را محقق سازیم.

این منتخب دوره پنجم شورای شهر اصفهان ادامه داد: همچنین توسعه صنعت توریسم موضوع بسیار مناسبی برای شهر اصفهان است و به آن به چشم یک منبع پایدار درآمدهای شهری می نگریم.

محمدی یکی دیگر از دغدغه های اعضای دوره پنجم شورای شهر را تحقق موضوع کارآفرینی شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به پتانسیل های شهرداری و شورای شهر قطعا می توان در این حوزه گام های خوبی برداشت.

وی از جمله مسائل مدنظر افراد لیست امید را در حوزه مدیریت (خدمات) شهری دانست و عنوان کرد: در مورد این موضوع نگاهی کاملا عمیق از مسائل داریم و به دنبال این هستیم تا توسعه ای متوازن را در شهر رقم بزنیم.

این منتخب دوره پنجم شورای شهر اصفهان افزود: در کنار این موضوع به فکر تحقق درآمد های پایدار شهری هم هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه های ما در قالب تیمی پیش می رود گفت: با توجه به این مسئله نگاه تمامی افرادی که در لیست امید بودند و در شورای شهر راه یافتند با هم هماهنگی دارد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار