ممنوعیت پذیرش گردشگر در اقامتگاه های گردشگری باغبادران

شهردار باغبادران گفت:  به منظور رفع نگرانی شهروندان و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با صدور بخشنامه‌ای پذیرش تورهای گردشگری در شهر باغبادران تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

حجت الله امینی باغبادرانی با تکذیب حضور گردشگران از شهر قم در شهر باغبادران، اظهار کرد: حدود 700 مجموعه فرهنگی، اقامتی و تفریحی در شهر ساحلی باغبادران فعالیت دارند که عمده این مراکز مجموعه های خصوصی هستند.
وی افزود: حضور گردشگران با پلاک هایی از استان های مختلف و بعضا استان هایی که جزء نقاط قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا به شمار می آمدند سبب بروز نگرانی برای شهروندان شده بود بر همین اساس به منظور رفع نگرانی شهروندان و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با صدور بخشنامه‌ای پذیرش تورهای گردشگری در شهر باغبادران تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
شهردار باغبادران تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق مسافران و گردشگران به شهروندان وجود داشت، با هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری ، دستگاه قضایی ، انتظامی و امنیتی از مالکان، صاحبان مراکز تفریحی و کلید داران درخواست کردیم تا اطلاع ثانوی بحث پذیرش گردشگر و اسکان مسافر را لغو کنند.
وی با تقدیر از همکاری صمیمانه صاحبان مراکز تفریحی_گردشگری با مدیریت شهری باغبادران گفت: خوشبختانه مراز گردشگری شهرباغبادران در فضای مجازی و... بحث لغو پذیرش گردشگر را بطور کامل اجرا کرده اند و کمپین عدم جذب گردشگر به راه افتاده است اما چنانچه فردی این مسئله را به دست فراموشی سپرده و به دنبال پذیرش گردشگر باشد هماهنگی لازم برای پلمپ اینگونه مراکز با دستگاه قضایی انجام گرفته است.
امینی عنوان کرد: دستگاه قضایی این اختیار را به دستگاه های خدمات رسان در شهر باغبادران داده است تا درصورت نیاز انشعاب آب ، برق و گاز مجموعه های متخلف را نیز قطع کنند چراکه بحث حفظ سلامت شهروندان برای مدیریت شهری قابل مسامحه نیست.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده اقدام مجموعه های اقامتی، تفریحی و گردشگری به جذب گردشگر می توانند با تماس با شماره 137 و 110 این موضوع را گزارش کرده تا با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار