پیش بینی وزش باد شدید توام با گرد و خاک در اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش های سبک برف و باران در غرب و جنوب و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک نیمه شرقی استان اصفهان را دربر می‌گیرد.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با ایمنا با اشاره به نفوذ موج ناپایدار ضعیف به استان اصفهان، اظهار کرد: فعالیت این سامانه امروز به تدریج از مناطق غربی استان آغاز می‌شود که با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش برف و باران سبک در این مناطق و جنوب اصفهان همراه خواهد بود.
وی با بیان اینکه بارش‌های پراکنده در سایر مناطق استان نیز پیش بینی می‌شود، افزود: گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا به دلیل وزش باد شدید در مناطق شمال، جنوب شرق و شرق و مرکز استان پدیده غالب این مناطق خواهد بود.
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش چهار درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه با دمای دو درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار