تعداد مبتلایان اصفهانی کرونا به 323 مورد رسید/ ترخیص 25 نفر با حال خوب از بیمارستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون هزار و ۸۵ نمونه از افراد مشکوک به کرونا در استان اصفهان انجام شد که از این تعداد۷۶۲ مورد جواب آزمایش آن‌ها منفی بوده و این افراد کرونا نداشته و ۳۲۳ مورد مبتلا به کرونا بوده‌اند.

به گزارش فارس، آرش نجیمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا اظهار داشت: تاکنون هزار و ۸۵ نمونه از افراد مشکوک به کرونا در استان اصفهان انجام شد که از این تعداد۷۶۲ مورد جواب آزمایش آن‌ها منفی بوده و این افراد کرونا نداشته و ۳۲۳ مورد مبتلا به کرونا بوده‌اند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: از تعداد افراد مبتلای قطعی به کرونا در استان اصفهان ۲۰۴ مرد و ۱۱۶ نفر زن بودئه‌اند که میانگین سنی آنها ۵۸ ساال است و ۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان بهبود یافته‌اند و ۲۸۳ نفر هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند؛ تعداد فوتی‌ها نیز به ۱۵ نفر رسیده است.
وی افزود: آمار افراد مبتلا به کرونا به ترتیب در اصفهان ۱۸۰ مورد، اردستان ۱۳، چادگان دو نفر، خمینی شهر ۹ نفر، خوانسار چهار مورد، سمیرم سه مورد، شاهین شهر ۱۶ مورد، شهرضا هشت مورد، فریدن دو مورد، فلاورجان هفت مورد، گلپایگان ۱۰ مورد، لنجان ۱۲ مورد، مبارکه ۱۳ مورد، نائین ۱۱، نجف اباد ۲۰ و نطنز ۱۳ نفر بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار