نمی توان تخمین زد وضعیت بهتر یا بدتر از این خواهد شد

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: مشخص نیست از پیک شیوع کرونا در اصفهان گذشته ایم و یا هنوز به آن نرسیده ایم.

رضا فدایی در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه مردم باید ویروس کرونا را جدی بگیرند، گفت: وقتی رانندگی می کنیم تمام حواسمان به رانندگی است و نگران نیستیم، اما حواسمان به این موضوع است که تصادف نکنیم. برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هم به همین صورت است؛ یعنی مردم نباید نگران باشند، اما باید حواسشان به رعایت اصول و توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باشد.
وی افزود: متأسفانه شخصا نمی توانم در خصوص اینکه این هفته یا هفته آینده پیک واقعی ابتلا به ویروس کرونا در اصفهان هست یا نیست، هیچ گونه قضاوتی داشته باشم و نمی توانم وضعیت شیوع این بیماری را پیش بینی کنم.
فدایی خواستار جدی گرفتن توصیه های بهداشتی از سوی مردم شد و گفت: مردم باید نسبت به سلامت و بهداشت فردی خود حساس باشند و با برگزار نکردن تجمعات مردمی، خانه نشینی در حد مقدور و خودداری از سفر، از ابتلای خود و اعضای خانواده شان به ویروس کرونا پیشگیری کنند.
مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان خاطر نشان کرد: واقعا نمی توانم تخمین بزنم که چقدر دیگر از اپیدمی ویروس کرونا باقی مانده و وضعیت بهتر و یا بدتر از این خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار