کاهش 400 تومانی قیمت مرغ در اصفهان/ خرد کردن مرغ و ماهی از امروز ممنوع

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان گفت: از امروز خرد کردن مرغ و ماهی در واحدهای صنفی ممنوع شد که این موضوع را به صورت پیامکی به اطلاع آن‌ها رسانده‌ایم؛ همچنین قیمت مرغ از 12 هزار و 900 تومان به 12 هزار و 500 تومان کاهش پیدا کرده است.

محمدعلی فروغی ابری امروز در گفت‌وگو با فارس، در مورد عرضه مرغ و ماهی در بازار اظهار کرد: مرغ به فراوانی در بازار وجود دارد و از باب عرضه مشکلی نداریم.
نائب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید ادامه داد: از امروز خرد کردن مرغ ممنوع شد که این موضوع را به صورت پیامکی به اطلاع واحدهای صنفی رسانده‌ایم و قیمت مرغ اندکی هم کاهش داشته و باید در قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان باید به فروش برسد.
وی تصریح کرد: دستورالعملی برای تعطیلی کشتارگاه‌های مرغ هنوز نیامده است و مرغ کالایی است که به محض رسیدن باید کشتار شود و امکان نگهداری آن نیست مگر آن که بخواهند بکشند و منجمد کنند؛ با توجه به جوجه‌ریزی فراوانی که شده، بعید است کشتارگاه‌ها را تعطیل کنند.
فروغی‌ابری در مورد بازار ماهی نیز گفت: ماهی به وفور در بازار هست ولی در مورد خرد کردن آن هم تذکر دادیم که در واحدهای صنفی خرد نکنند.
نائب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در مورد مرغ‌های بسته بندی خرد شده، بیان کرد: باتوجه به اینکه نظارت در بسته بندی این محصولات وجود دارد، همچنان عرضه آن‌ها ادامه خواهد داشت و افرادی که نمی‌توانند در منزل مرغ را خرد کنند، می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار