کلیه صنوف شهرستان مبارکه تعطیل شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان مبارکه گفت: شب گذشته نه‌تنها صنوف موارد بهداشتی را رعایت نکردند بلکه ازدحام جمعیت را در بازار مبارکه مشاهده کردیم که با توجه به حساسیت موجود فقط سوپر مواد غذایی، نانوایی، میوه و تره‌بار، شیرینی فروشان و مرغ و گوشت باز هستند و دیگر صنوف تعطیل شدند.

رضا مختاری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طبق بند ۱۵ مصوبه ستاد مدیرت و کنترل بیماری کرونا در شهرستان مبارکه اتاق اصناف اجازه دارد صنوفی که غیرضروری است را تعطیل کند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان مبارکه ادامه داد: در همین راستا تعدادی از صنوفی که غیرضروری بود را دیروز تعطیل کردیم و به دیگر صنوف تذکر دادیم که موارد بهداشتی را رعایت کنند.
وی گفت: شب گذشته نه‌تنها صنوف موارد بهداشتی را رعایت نکردند بلکه ازدحام جمعیت را در بازار مبارکه مشاهده کردیم که با توجه به حساسیت موجود فقط سوپر مواد غذایی، نانوایی، میوه و تره‌بار، شیرینی فروشان و مرغ و گوشت باز هستند و دیگر صنوف تعطیل شدند.
مختاری افزود: این مصوبه از امروز به کلیه اتحادیه‌ها ابلاغ‌شده است و نیروی انتظامی به واحدهای متخلف رسیدگی خواهد کرد و مردم می‌توانند تخلفات خود را به اتحادیه‌ها گزارش دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار