باغ رضوان تعطیل نیست اما مراجعه نکنید

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان اصفهانی می‌خواهیم از حضور و ازدحام در باغ رضوان در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز پرهیز کنند.

به گزارش فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، احمدرضا مرادی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص فعلی و شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، از شهروندان اصفهانی می‌خواهیم از حضور و ازدحام در باغ رضوان در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز پرهیز کنند.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان از همه می‌خواهیم زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری موکول کنند.
وی تصریح کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان یک سازمان خدمات رسان است و بر همین اساس تعطیلی این مجموعه امکان‌پذیر نیست زیرا اشخاصی که بستگان خود را از دست داده و داغدار هستند، برای انجام مناسک خاکسپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه می‌کنند.
مرادی افزود: سازمان آرامستان های شهرداری با هدف حفظ سلامت شهروندان و مراجعه‌کنندگان و افزایش ایمنی افراد و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی اقدامات لازم را در خصوص پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام داده است.
وی بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی تمام فضاها، مکان‌های عمومی، خودروها و تجهیزات به کار گرفته شده برای حمل، تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان به صورت روزانه انجام می‌شود و همه همکاران، پیمانکاران و مراجعان ملزم به رعایت موازین و اصول بهداشتی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی شده‌اند.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: در همین راستا از بستگان متوفیانی که ناچار به حضور در آرامستان برای دفن اموات خود هستند درخواست می‌شود از برگزاری مجالس ترحیم خودداری و از تجمعات بطور جدی پرهیز شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار