برنامه ریزی مدیریت شهری زرین شهر برای صیانت از بیت المال

حرکت شهرداری زرین شهر در دوره پنجم نقطه عطفی در تاریخ مدیریت شهری است چراکه در سایه حمایت و تدابیر شهردار محترم همه تلاش کردیم در شرایط سخت اقتصادی کشور،شهر به خوبی اداره و امید و نشاط در دل مردم ایجاد شود.

اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر در یادداشتی نوشت؛ امروز مدیریت شهرهای ایران از پیچیدگی بسیاری برخوردار هستند چرا که در بیشتر مواقع شاهد تداخل وظایف و اختیارات ای نهاد تاثیرگذار با سایر سازمان‌ها هستیم به گونه ای که شهرداری باید برای مقابله با بحران هایی مانند مسائل زیست محیطی، آلودگی هوا، ریزگردها، خشکسالی، ترافیک، فرونشست زمین و... و دیگر بحران های شهری در آمادگی کامل بسر ببرد.
شهردار یک شهر وظیفه سنگینی را نسبت به توسعه اقتصادیريال اجتماعی و فرهنگی شهر آن هم در کنار نگهداری و توسعه شهر بر عهده دارد چراکه از این رهگذر است که یک شهر قادر خواهد بود نقطه اتکایی در شبکه جهانی شهرها برای خود دست و پا کرده و جایگاه خود را در نظام اقتصادی کشور ارتقا دهد.
امروز در حالی که کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد با تدابیر اتخاذ شده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت شهر از سوی شهردار زرین شهر ارتباط تنگاتنگی بین مدیریت شهری و مردم ایجاد شده، پروژه های شهری به خوبی انجام بوده و مزایای رقابتی شهر بهبود یافته است.
برنامه ریزی مدیریت شهری زرین شهر برای صیانت از بیت المال و اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرداری، ستودنی بوده و باید گفت حرکت شهرداری زرین شهر در دوره پنجم نقطه عطفی در تاریخ مدیریت شهری است چراکه در سایه حمایت و تدابیر شهردار محترم همه تلاش کردیم در شرایط سخت اقتصادی کشور،شهر به خوبی اداره و امید و نشاط در دل مردم ایجاد شود.
در دوره پنجم؛ مدیریت شهری زرین شهر به صورت جدی برای شاداب سازی شهر به پا خواست و امروز شاهد افزایش نشاط شهروندی و همچنین آشتی شهروندان با شهرداری هستیم که نوید بخش روزهای درخشان برای خطه طلایی ایران است.
زحمات شهردار محترم زرین شهر در اداره جهادی شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی در کنار آراستگی شهر که با هدف توسعه و پیشرفت خطه طلایی ایران انجام گرفته است بی نظیر بوده و با وجود همه مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری هیچگاه از پای ننشسته است.
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهید والامقام مهدی باکری و قدردانی از تلاش و کوشش شهرداران، روز 25 اسفند به عنوان روز شهردار نامگذاری شده است از این رو این فرصت را غنیمت شمرده تا از کسی که پا به پای همه پرسنل و دست اندرکاران شهری، برای حل مشکلات شهر قدم برداشته است قدردانی کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار