وادی: سپاهان بخواهد در این تیم می‌مانم/ لیگ ادامه داشت به قهرمانی فکر می‌کردیم

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتیم، سپاهان باشگاه خوبی است و اگر مرا بخواهد در این تیم می‌مانم‌

محمدطاهر وادی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص پایان مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تصمیم فدراسیون والیبال با جلسه‌ای که با حضور نماینده همه تیم‌های لیگ برتری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بود؛ از آن‌جایی که وضعیت خطرناک بود، بهتر شد که لیگ تعطیل شد تا بیماری بیشتر نشود.
پاسور تیم والیبال سپاهان در مورد عملکرد این تیم گفت: با توجه به این‌که سال اول بود که از دسته یک به لیگ برتر آمده بود، سپاهان عملکرد خوبی داشت و همکاری که بین مسؤولان باشگاه و تیم وجود داشت، عالی بود و باعث این نتیجه خوب شد.
وی در ادامه عنوان داشت: اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد، تیم ما تمام تلاشش را می‌کرد تا در بین ۴ تیم نهایی باشد و به رسیدن به فینال و قهرمانی لیگ برتر والیبال فکر می‌کردیم.
وادی در پاسخ به این سؤال که چقدر از عملکردش در لیگ برتر راضی است، گفت: در مورد عملکرد خودم نمی‌توانم صحبت کنم و مربیان باید در این مورد نظر بدهند.
بازیکن تیم والیبال سپاهان در مورد پرداخت قراردادها بیان داشت: باشگاه نیمی از قرارداد را پرداخت کرده و قرار است تا پیش از عید مقداری دیگر نیز پرداخت شود؛ حمایت‌های باشگاه سپاهان خوب بود و امیدوارم سال به سال بهتر شود.
وی در پایان در مورد این‌که در سپاهان می‌ماند یا خیر خاطرنشان کرد: اگر سپاهان باز هم بخواهد با آن‌ها همکاری کنم، در این تیم می‌مانم زیرا سپاهان واقعا باشگاه خوبی است؛ با تلاش‌های رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم، تقریبا همه اصولی که یک تیم حرفه‌ای باید داشته باشد را داشتیم و هر سال بهتر خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار