شهروندان با ماندن در خانه، آتش نشانی و کادر درمانی را یاری کنند

شهردار زاینده رود گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس در وضعیت متفاوتی به سر می بریم از این رو از شهروندان به هیچ وجه برای چهارشنبه آخر سال به بیرون از منزل نیایند و در معابر و خیابان ها تجمع نداشته باشند.

ابوالفضل توکلی اظهار کرد: با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در شهر،همه نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاینده رود و خدمات شهری در اماده باش کامل قرار گرفته و آماده امدادرسانی هستند.
وی با بیان اینکه قطعا شهروندان زاینده رود با درک بحران پیش رو آتش نشانی و کادر درمانی را در چهارشنبه آخر سال یاری خواهند کرد، افزود: در سال های گذشته با اقدامات آموزشی انجام شده چهارشنبه آخر سال همواره در شهر زاینده رود بدون حادثه سپری شده است اما امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس در وضعیت متفاوتی به سر می بریم از این رو از شهروندان به هیچ وجه برای چهارشنبه آخر سال به بیرون از منزل نیایند و در معابر و خیابان ها تجمع نداشته باشند.
شهردار زاینده رود با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش های چهره به چهره در مدارس شهر انجام نگرفت اما با نصب بنرهای هشدار دهنده، تهیه بروشور، انتشار تیزرهای آموزشی با استفاده از فضای مجازی، جمع آوری شاخه های خشک و لاستیک های فرسوده از سطح شهر و... برای پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی مربوط به چهارشنبه آخر سال در شهر زاینده رود گام برداشتیم.
وی عنوان کرد: امروز در کنار مدیریت شهری، بیمارستان‌ها و کادر درمانی در آماده‌باش کامل بوده و تمام توان پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستان ها برای مقابله با کرونا استفاده شده از این رو شهروندان خواهش کرده که از خانه خارج نشوند و به توصیه‌های ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
توکلی خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهروندان با رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی با شماره ۱۲۵ تماس گرفته تا در کوتاهترین زمان ممکن این مسئله مدیریت شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار