قدردان زحمات سربازان مدافع سلامت هستیم

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر گفت: لامت شهروندان اولویت مدیریت شهری به شمار می آید از این رو اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر، در راستای تقویت سطح فرهنگ و سلامت جامعه اقدام به طراحی، چاپ و نصب بنرهایی با محتوای آموزشی و هشدار دهنده کرده و در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

علیرضا نکویی با اشاره به اهمیت آموزش همگانی در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: با شیوع اپیدمی کرونا وزارت بهداشت نکات متعددی را در خصوص راهکارهای پیشگیری از شیوع این ویروس ارائه داد که این راهکارها به رعایت موارد بهداشتی از سوی تک تک افراد جامعه باز می گشت از این رو شهرداری زرین شهر در گام نخست به سمت آموزش‌های همگانی در ارتباط با این موارد گام برداشت .

وی با اشاره به چاپ بیش از 400 متر مربع بنر آموزشی و هشدار دهنده، افزود: سلامت شهروندان اولویت مدیریت شهری به شمار می آید از این رو اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر، در راستای تقویت سطح فرهنگ و سلامت جامعه اقدام به طراحی، چاپ و نصب بنرهایی با محتوای آموزشی و هشدار دهنده کرده و در نقاط مختلف شهر نصب شده است تا شهروندان بیش از پیش به قرینطیه در منازل خود تشویق شوند .

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر با اشاره به تاثیر فضاسازی شهر در آموزش شهروندی تصریح کرد: یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از شیوع کرونا ویروس شتسشوی دست ها بوده از این رو نحوه صحیح شست و شوی دست‌ها، راه‌های حفاظت از ابتلا به ویروس کرونا و همچنین علائم بیماری و نحوه معاشرت صحیح برای پیشگیری از این بیماری، از جمله موضوعاتی است که در طراحی‌های انجام شده در قالب بنر، تراکت، بروشور و .... مورد استفاده قرار گرفته است .

وی ادامه داد: امروز اقشار مختلف جامعه در تلاش هستند تا به مدد همدلی و احترام به حریم سلامت عمومی مردم در مسیر شکست ویروس کرونا گام بردارند تا هرچه سریعتر زندگی شهروندان به روال عادی بازگردد و در این میان جامعه پرستاران و پزشکان در خط مقدم این جبهه قرار دارند .

نکویی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان خود جانباختگان کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا را "شهید خدمت" خواندند، اضافه کرد: در جریان تشکر و حمایت مقام معظم رهبری و همچنین آحاد مردم از ایثار، فداکاری و جانفشانی جامعه پزشکی و پرستاران کشور برای مبارزه با ویروس کرونا از طرحی زیبا با شعار "سلامت را به ایران می رسانیم" در مرکز کشور رونمایی شد .

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی، پرستاران، نیروهای شهرداری و ... سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با وروس کرونا هستند، عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه پزشکی و پرستاران شهرستان لنجان نیز همچون سراسر کشور مجاهدانه برای مقابله با بیماری کرونا در تلاش‌ هستند برآن شدیم از این طرح استفاده کرده و با چاپ و نصب این طرح در میدان مرکزی شهر از ایثارگری های این قشر مهم و تاثیرگذار قدردای کنیم و از طرفی فرا رسیدن سال جدید را نیز به آحاد شهروندان تبریک گفته و نشاطی اجتماعی را برای آنان رقم بزنیم .

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای خدمات شهری شهرداری زرین شهر نیز در جبهه اصلی مقابله با شیوع ویروس کرونا مشغول فعالیت هستند روزانه ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر را در طول شبانهروز انجام میدهند تا از نفوذ و گسترش این ویروس جلوگیری شود از طرفی استفاده از ست های بازی در پارک های محله ای و همچنین تردد در پارک ساحلی شهر محدود شد تا شهروندان با ترک نکرده منازل و با قرنطینه خانگی از خود مراقبت کنند .

وی متذکر شد: از عموم شهروندان خواهشمندیم به منظور حفظ سلامت عمومی در شهر، حتیالامکان از منازل خود بیهدف و برای موارد غیر ضروری خارج نشوند و به خادمان خود در عرصه جهاد شکست ویروس کرونا کمک کنند


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار