تعطیلی بازار بزرگ و مشاغل غیرضروری اصفهان

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به اینکه بازار بزرگ اصفهان تعطیل می شود، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و برای مقابله با آن صنوف غیرضروری اصفهان تعطیل خواهند شد و تنها مشاغل ضروری باز هستند.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، اتاق اصناف اصفهان به دنبال تعطیلی مشاغل غیرضروری است.
وی تاکید کرد: از اصناف غیرضروری اصفهان تقاضا کرده ایم که تا زمان کنترل ویروس کرونا در کشور از امروز تعطیل شوند تا حلقه انتقال این ویروس شکسته شود و از سوی دیگر برای کمک به کادر درمان می خواهیم کرونا بیش از این اپیدمی نشود.
رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: اگرچه تعطیلی صنوف غیرضروری، قانونی نیست و این تصمیم تنها اخلاقی گرفته شده، اما امروز به تمام اتحادیه ها و صنوف درخواست دادم که تمام مشاغل غیرضرور تعطیل و رفت و آمدها آنها حذف شود و تنها مشاغلی که تامین کننده مایحتاج مردم هستند، همچون خواربارفروشی ها، آجیل فروشی ها، سوپرمارکت های مواد غذایی، لبنیات، خشکبار و ... باز باشند.
وی گفت: در پی شیوع کرونا بحث بازرسی اتاق اصناف همچون سال های گذشته فعال است و به دنبال رصد بازار به خصوص کالاهای اساسی هستیم.
جهانگیری با تاکید بر اینکه به دنبال این درخواست صنف لوازم خانگی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال تعطیل کردن است، تصریح مرد: همچنین قرار است با هماهنگی صورت گرفته بازار بزرگ اصفهان نیز تعطیل شود.
وی تاکید کرد: در پی شیوع کرونا، مردم نباید از لحاظ تامین کالاهای اساسی و ارزاق مورد نیاز خود نگران باشند و خوشبختانه کالا به وفور در بازار است و اتاق اصناف در حال رصد بازار بوده و در صورت مشاهده نوسانات قیمتی، برخوردهای لازم انجام می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار