اجرای 10 پروژه تحقیقاتی درباره کرونا در دانشگاه آزاد اصفهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در مورد بیماری کرونا محققان واحد اصفهان برای حوزه‌های مختلف از قبیل پیشگیری، تولید مواد ضدعفونی کننده، کیت‌های تشخیصی و داروهای گیاهی در 10 طرح پژوهشی در حال کار هستند.

پیام نجفی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به کسب رتبه چهارم دانشگاه آزاد واحد اصفهان در میان دانشگاه‌های آزاد کشور در چاپ مقالات علمی اظهار داشت: تعداد مختلفی از سایت‌های رتبه‌بندی در دنیا برای رتبه‌بندی دانشگاه‌ها از لحاظ علمی وجود دارد که یکی از این سایت‌های یونی رفرنس است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در میان دانشگاه‌های آزاد از لحاظ پژوهشی و چاپ مقالات پژوهشی رتبه چهارم را کسب کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ادامه داد: این رتبه بر اساس مقالات نمایه‌شده در مقالات داخلی و خارجی مشخص شده است و این واحد دانشگاهی در کشور نیز جزو دانشگاه‌های برتر قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: این مقالات در زمینه‌های مختلف و به دلیل مرجع بودن دانشگاه منتشر شده که عمده آن در رشته‌های بیوتکنولوژی، کشاورزی، علوم پزشکی و روان‌شناسی و علوم تربیتی قرار دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان داشت: برنامه‌ریزی سال ۹۹ دانشگاه آزاد برای حوزه فناوری است؛ درمورد بیماری کرونا هم محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برای حوزه‌های مختلف از قبیل پیشگیری، تولید مواد ضدعفونی‌کننده، کیت‌های تشخیصی و داروهای گیاهی نیز در ۱۰ طرح پژوهشی در حال کار هستند.
نجفی در پایان تصریح کرد: هدف دانشگاه آزاد اصفهان این است که این اهداف پژوهشی صرف مقاله نباشد و جنبه کاربردی برای کشور بگیرد چرا که هدف نهایی دانشگاه حل مسأله است و امیدواریم که بتوانیم مسائل کشور را حل کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار