آمادگی شهرداری زرین شهر برای مواجهه با سیل احتمالی در فروردین 99

در راستای جلوگیری از آبگرفتگی در سطح شهر، معابر زرین شهر، جوی های آب و... پیش از وقوع بارش باران لایروبی شدند از طرفی دستورالعمل‌های لازم برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی ابلاغ و مرحله اجرا رسیده است تا دچار چالش نشویم.

شهرام شایان مهر با اشاره تجربه سیل فروردین ماه سال ۹۸ اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری زرین شهر در فروردین ماه سال گذشته به خوبی عمل کرد و شاهد بودیم کوچکترین خسارتی به تاسیسات شهری و... وارد نشد.
وی افزود: با توجه به اخطاریه هواشناسی و احتمال بارش باران در ایام نوروز، تمامی امکانات خدمات شهری شهرداری زرین شهر طی روزهای اخیر در حالت آماده باش بوده تا درصورت نیاز در کمترین زمان ممکن از توان این افراد برای رفع بحران احتمالی استفاده کنیم.
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری زرین شهر با بیان اینکه کنترل آب‌های سطحی و روان آب‌ها یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از بروز آبگرفتگی در سطح معابر شهر است، تصریح کرد: در راستای جلوگیری از آبگرفتگی در سطح شهر، معابر زرین شهر، جوی های آب و... پیش از وقوع بارش باران لایروبی شدند از طرفی دستورالعمل‌های لازم برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی ابلاغ و مرحله اجرا رسیده است تا دچار چالش نشویم.
وی ادامه داد: شهروندان این روزها علاوه بر ضرورت ماندن در خانه برای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس،باید به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی نیز توجه ویژه ای داشته باشند همچنین در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارندگی با سازمان آتش‌نشانی زرین شهر با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار