حضور کارمندان در ادارات تا آخر هفته به حداقل ممکن می‌رسد

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: مدیران کل و روسای دستگاهی اجرایی مکلف شدند با اعمال مرخصی و شیفت کاری تا آخر هفته حضور کارمندان خود را به حداقل ممکن برسانند.

حجت اله غلامی در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، افزود: این تصمیم صرفا مخصوص هفته جاری است و برای هفته آینده توسط ستاد ملی تصمیم گیری خواهد شد.
وی اضافه کرد: این به معنای تعطیلی ادارات و امکان مسافرت برای کارمندان نیست، بلکه کارمندان در طول این ایام به صورت آماده باش در منزل به سر برده و حسب مورد و نیاز، ملزم به حضور در محل کار خواهند بود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ادامه داد: همچنین براساس مصوبات این جلسه مقرر شد با توجه به تعطیلی کسب و کارها تا پایان ۱۵ فروردین هیچگونه چک و اسناد مالی از سوی بانک‌های استان برگشت داده نشود.
وی با اشاره به تدوین دستور العملی به منظور کاهش ترددها و تجمعات در روز ۱۳ فروردین، گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه و امکان سرایت بیماری کرونا، برگزاری مراسم سیزده بدر در تمام پارک‌ها، باغ ها، تفرجگاه‌ها، محل های اجتماع و تفریحی ممنوع است.
غلامی تاکید کرد: این مصوبه به تمام فرمانداران و شهرداران، بخشداران و دهیاران ابلاغ خواهد شد و از هرگونه پذیرش در این مراکز جلوگیری می شود.
وی تصریح کرد: از مردم تقاضا می کنیم به منظور حفظ سلامتی خود همکاری لازم را داشته باشند و در غیر این صورت هرگونه تردد و توقفی در این مسیرها و حاشیه تفرجگاهها مشمول اعمال قانون خواهد شد.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: همچنین مقرر شد در روز ۱۳ فروردین به جز خودروهای خدماتی و امدادی هیچ خودرویی در سطح شهرهای استان تردد نکند و در صورت مشاهده مشمول اعمال جریمه خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه گفت: امروز گزارشی از وضعیت توزیع اقلام بهداشتی ارائه شد و خوشبختانه وضعیت خوبی در زمینه داروخانه با نرخ تعیین شده به وجود آمده است.
غلامی با اشاره به فعالیت ۸۵ ایستگاه غربالگری در ورودی ها و خروجی های استان، گفت: خوشبختانه شاهد کاهش ۸۲ درصدی سفرها در سوم فروردین نسبت به مشابه سال گذشته بودیم.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، همچنین از آمادگی پذیرش ۸۸ کلینیک در سطح استان به منظور درمان سرپایی بیماران کرونایی خبر داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار