پلمب 26 واحد صنفی و اخطار به واحدهای متخلف لنجان

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: با اعزام اکیپ‌های گشت کنترل تعطیلی فعالیت اصناف غیرضروری در لنجان، 26 واحد صنفی متخلف پلمب و به تعدادی از اصناف نیز اخطار داده شد، بازرسی‌ها در روزهای آتی به‌ صورت مستمر و جدی انجام خواهد شد.

محمد جواد نورانی با بیان اینکه امروز بسیاری از اصناف شهرستان لنجان با هدف کاهش تردد شهروندان و قطع زنجیره کرونا بصورت خودجوش اقدام به تعطیلی کسب و پیشه خود کرده اند، اظهار کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان لنجان همسو با سیاست‌ها و مصوبات ستاد مدیریت، پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مکاتبات لازم را با اتحادیه های صنفی مبنی بر تعطیلی بازار را انجام داد تا کسبه محترم نسبت به تعطیل ماندن مغازه‌ها تا پایان ایام نوروز اقدام کنند.
وی افزود:برهمین اساس تمامی مراکز توزیع مانند بازارها، پاساژها و مراکز دارای تراکم جمعیت به غیر از مراکز ضروری مانند توزیع دارو و مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز و ضروری روزمره مردم تا 15 فروردین ماه تعطیل شدند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه لازم است تک تک ما به گونه ای عمل کنیم که زنجیره این ویروس را قطع شود و کادر درمانی نیز در کارشان موفق تر عمل کنند، از سوم فروردین ما تاکنون شش اکیپ سه نفره از بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در بخش مرکزی ، بخش فولادشهر و بخش باغبهادران اقدام به بازرسی از واحد‌های صنفی را نموده اند.
وی با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان چنانچه جمعیت مکان‌های پرتردد کنترل نشود و خرید برای اطرافیان در شهرستان دشوار نشود نمی‌توان زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کرد، ادامه داد: در این بازرسی های انجام شده تاکنون به ۷۸ واحد صنفی در زرین شهر، زاینده رود، ورنامخواست و فولادشهر بصورت کتبی و شفاهی اخطارهای لازم به واحدهای صنفی متخلف ارائه شد.
نورانی از پلمب ۲۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان لنجان خبر داد و اضافه کرد: در بخش باغبهادران نیز به تعدادی از واحد‌های صنفی بصورت کتبی و همچنین شفاهی تذکر داده شده تا نسبت به تعطیل محل کسب خود اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه بازرسی‌ها در روزهای آتی به‌ صورت مستمر و جدی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تنها راه مقابله با این بیماری منحوس، رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است، امیدورایم طی روزهای آینده دیگر شاهد فعالیت واحد تجاری و اصناف غیر ضرور در شهرستان لنجان نباشیم تا از بحران پیش رو به سلامت عبور کنیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار