حافظان سلامت شهرداری زرین شهر تقدیر شدند

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت:جمعی از هنرمندان شهر به نمایندگی شهروندان در جهت پاسداشت جهادگران سلامت زرین شهر با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر به همراه تعدادی شاخه گل، دستکش و ماسک و... به رسم ادب از زحمات این عزیزان قدردانی کردند.

سوده باقری درحاشیه تقدیر جمعی از هنرمندان، سازمان های مردم نهاد و شهروندان از زحمات حافظات سلامت شهرداری زرین شهر، اظهار کرد: از زمان انتشار خبر شیوع كرونا ویروس در کشور کارگران خدمات شهری شهرداری های ایران در کنار كادر درمانی و پزشكی به‌عنوان سربازان خط مقدم دفاع از سلامت مردم تلاش و فعالیت جهادی را برای ضدعفونی و گندزدایی شهرهای ایران آن هم به صورت شبانه روزی آغاز کردند.
وی با بیان اینکه برای ریشه کنی ویروس کرونا همه باید بسته به جایگاه اجتماعی تلاش کنند و همت جهادی داشته باشند، افزود: نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری زرین شهر نیز طی هفته های اخیر برای جهت حفظ سلامت عمومی شهروندان، زندگی خود و حتی خانواده شان را در طبق اخلاص گذاشته و در شیفت های مختلف به پاکسازی، ضدعفونی و گندزدایی محلات، معابر و خیابان های سطح شهر،مبلمان شهری و... مشغول هستند تا شهروندان آسوده خاطر به زندگی بپردازند.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه نوع‌دوستی مردم ایران خصوصا شهروندان خطه طلایی ایران زمین همیشه زبان‌زد بوده است، تصریح کرد: بسیاری از شهروندان، خیرین و هنرمندان زرین شهر که از نزدیک شاهد تلاش شبانه روزی و جهادی حافظان سلامت شهرداری زرین شهر بودند در قالب سازمان های مردم نهاد و به منظور امیدافزایی در بین نیروهای خدمات شهری خواستار حضور در بین این عزیزان و اهداء شاخه گل، دستکش و ماسک، پک های پذیرایی در راستای ارج نهادن به خدمات این عزیزان بودند.
وی ادامه داد: با توجه به لزوم رعایت مباحث بهداشتی،فاصله گذاری اجتماعی و همچنین خود قرنطینگی شهروندان در منازل جمعی از هنرمندان شهر به نمایندگی شهروندان در جهت پاسداشت جهادگران سلامت زرین شهر با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر به همراه تعدادی شاخه گل، دستکش و ماسک و... به رسم ادب از زحمات این عزیزان قدردانی کردند.
باقری عنوان کرد: با توجه به اینکه ماندن در منازل و رعایت مسائل بهداشتی یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شمار می آید از تک تک شهروندان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان و همچنین قطع زنجیره انتقال بیماری همکاری بیشتری با مدیریت شهری داشته باشند تا بتوانیم از این بحران به سلامت عبور کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار