راه نفوذ کرونا ویروس از طریق گردشگری به باغبادران مسدود شده است

شهردار باغبادران گفت: هر چند از جمله نقاط قوت این شهر گردشگر پذیری آن است ولی در مواجهه با بحران ویروس کرونا این امتیاز میتوانست به عنوان نقطه آسیب قرار گیرد که با هوشیاری تمام شهروندان عزیز و بویژه کلید دارانی که داوطلبانه به میدان آمدند تا این لحظه راه نفوذ کرونا ویروس را از طریق گردشگری مسدود نموده اند.

حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: این روزها ویروس منحوس کرونا در سراسر دنیا شیوع یافته و ایران اسلامی نیز از خطرات این ویروس در امان نمانده است و شاهد هستیم جامعه پزشکی، پرستاران، نیروهای خدوم شهرداری و... در جبهه نخست مبارزه با این ویروس قرار گرفته اند.
وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اصفهان، شهرداری باغبادران اقدام به کنترل ترددها به شهر و محدودیت های حضور گردشگران را اجرایی کرد و امروز پس گذشت از چند روز از عید نوروز این روند ادامه داشته و با حضور پرشور شهروندان داوطلب ، بسیجیان و... غربالگری و جلوگیری از ورود گردشگر به شهر به صورت جدی دنبال می شود.
شهردار باغبادران با بیان اینکه امروز همه برای مبارزه با ویروس خطرناک کرونا در صحنه حاضر شده اند تصریح کرد: اعمال محدودیت ترددها به شهر باغبادران سبب شده فشارهای بسیاری بر مدیریت شهری وارد شود اما در کنار همه سختی ها تبلور مشارکت شهروندی و حضور کلیدداران ،صاحبان ویلاهای گردشگری و نیروهای خودجوش مردمی برای کنترل ورودی ها سبب شده امور با دقت‌نظر و احساس مسئولیت پیگیری شود.
وی ادامه داد: شهروندان باغباداران نیز که شاهد هستند همشهریان شان چگونه عاشق شهر و دیار خود هستند و در شیفت های مختلف و برای حفاظت از سلامت انان با حضور در مبادی ورودی و همچنین اقدامات مختلف برای آموزش و نحوه چگونگی مقابله با این ویروس منحوس برای شهروندان و خانواده‌ها پای در میدان نبرد گذاشته اند احساس مسئولیت کرده و با تهیه و توزیع آب معدنی، شیر ، کیک و آش در بین این اکیپ ها از زحمات آنان قدردانی می کنند.
امینی مشارکت و همدلی تک تک مردم را عاملی مهم در قطع زنجیره انتقال و خشکاندن ریشه ویروس کرونا دانست و افزود: شهروندان باغبادران با درک وضعیت حاکم بر کشور با اجرای قرنطیه خانگی قدم های تاثیرگذاری را برای حفظ خود و دیگر شهروندان برداشته اند و با تحمل برخی سختی ها و عدم دید و بازدید نوروزی به گونه ای عمل کرده اند تا در کمترین زمان ممکن بار دیگر آرامش در خانه و کاشانه هایشان حاکم ‌شود.

وی با اشاره به وجود صدها مرکز اقامتی ، تفریحی در شهر گفت : هر چند از جمله نقاط قوت این شهر گردشگر پذیری آن است ولی در مواجهه با بحران ویروس کرونا این امتیاز میتوانست به عنوان نقطه آسیب قرار گیرد که با هشیاری تمام شهروندان عزیز و بویژه کلید دارانی که داوطلبانه به میدان آمدند تا این لحظه راه نفوذ کرونا ویروس را از طریق گردشگری مسدود نموده اند.
وی صمیمانه از همشهریان ساکن خارج شهر ، ویلاداران و گردشگران خواست تا شکست کرونا و به احترام سلامت خود و دیگران و به پاس تلاش جهادگران سلامت از سفر به باغبادران با هدف تفریح ، دید و بازدید ، سرکشی به باغ و ویلا و .... پرهیز فرمایند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار