فاصله اجتماعی، سهم مشاغل ضرور در مهار کرونا

شهردار زرین شهر گفت: اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر با طراحی، چاپ و توزیع بنرهایی در بین مشاغلی چون نانوایی ها، میوه فروشی ها، بانک ها، فروشگاه های مواد غذایی و... به گونه ای عمل کرد تا مراجعه کنندگان برخی نکات بهداشتی همچون فاصله یک و نیم متری از هم را رعایت کنند تا قدرت شیوع به حداقل برسد.

میثم محمدی اظهار کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا شهرداری زرین شهر در راستای پیشگیری از شیوع وانتقال کرونا ویروس راههای مقابله با این بیماری مسری را با دریافت مطالب آموزشی از مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنجان در قالب بنر و تراکت طراحی و در سطح وسیع بمنظور اطلاع رسانی وآگاهی بخشی بهینه به شهروندان گرامی در نقاط مختلف شهر نصب گردید .
وی افزود: خوشبختانه با اطلاع رسانی وسیع و گسترده ای که طی هفته های اخیر توسط مدیریت شهری انجام گرفته است، همراهی چشمگیر شهروندان زرین شهر رقم خود و شاهد کاهش قابل توجه تردد مردم در سطح شهر بودیم و اعمال اصل قرنطینه خانگی، طی روزهای گذشته به خوبی به مرحله اجرا رسیده است و ادامه این روند امیدواری ها را در خصوص کنترل ویروس کرونا افزایش داده است.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: اصناف خطه طلایی ایران نیز همکاری بسیار خوبی را به مردم و مسئولان داشته و با تعطیل کردن مغازه های خود به گونه ای عمل کردند که حضور شهروندان در شهر کاهش یابد.
وی عنوان: برخی مشاغلی ضروری وجود دارند که ناچاربه حضور در محل کار هستند از این رو اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر با طراحی، چاپ و توزیع بنرهایی در بین مشاغلی چون نانوایی ها، میوه فروشی ها، بانک ها، فروشگاه های مواد غذایی و... به گونه ای عمل کرد تا مراجعه کنندگان برخی نکات بهداشتی همچون فاصله یک و نیم متری از هم را رعایت کنند تا قدرت شیوع به حداقل برسد.
محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر شهروندان و تلاش کادر پزشکی و نیروهای معاونت خدمات شهری و... بتوانیم به زودی این ویروس را شکست دهیم و زندگی به روال عادی خود بازگشته و نشاط شهروندان افزایش یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار