در فصل کرونا، مدیریت‌شهری زرین شهر در کنار کسبه و مستاجران شهرداری است

شهردار زرین شهر گفت: در وضعیت کنونی بحران کرونا کسب و کار مستاجران شهرداری زرین شهر نیز از رونق افتاده است، از این رو براساس مصالح جامعه و در راستای کمک به حل موضوع شهرداری زرین شهر ضمن شناسایی بهره برداران املاک و اماکن اجاره ای که این روزها فعالیت انان تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته تنظیم لایحه اعمال بخشودگی اجاره بهای این اماکن را تقدیم شورای اسلامی زرین شهر کرد.

میثم محمدی با بیان اینکه نوعدوستی را از جمله فرهنگ اصيل ایرانی_اسلامی دانست و اظهار کرد:در زمان وقوع بحران های مختلف همواره شاهد هستیم که ملت فهیم ایران با قرار گرفتن در کنار مسئولان و دستگاه های خدمت رسان به کمک همنوعان خود شتافته تا گره ای از مشکلات افرادی که در بحران به وجود آمده دچاره خسارت شده اند بازکنند.
وی افزود: اینبار نیز با شیوع ویروس کرونا در کشور، پویش ها‎ و کمپینی تحت عناوینی چون "هواتو دارم" ،"بخشش اجاره"، "تخصص من رایگان" و... از سوی مسئولان خصوصا مدیران شهری و همچنین مردم راه اندازی شد تا امید را به دل مستاجران و افرادی که در این ایام دچار خسارت های اقتصادی شده اند تزریق شود.
شهردار زرین شهر افزود: در وضعیت کنونی بحران کرونا کسب و کار مستاجران شهرداری زرین شهر نیز از رونق افتاده است، از این رو براساس مصالح جامعه و در راستای کمک به حل موضوع شهرداری زرین شهر ضمن شناسایی بهره برداران املاک و اماکن اجاره ای که این روزها فعالیت انان تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته تنظیم لایحه اعمال بخشودگی اجاره بهای این اماکن را تقدیم شورای اسلامی زرین شهر کرد.
وی تصریح کرد: شهرداری زرین شهر پس از بررسی های لازم تصمیم گرفت در گام نخست اماکنی که با ابلاغ شهرداری و مراجع ذیصلاح تعطیل شدند نسبت به بخشش اجاره بهای مدت تعطیلی یا اضافه کردن مدت زمان قرار داد انان اقدام کند.
محمدی اضافه کرد: در گام دوم بهره بردارانی که طی مدت گذشته و ایام پیش رو فعالیت انان محدود و یا دچار رکود می شود با نظر کارشناس رسمی دادگستری در مبلغ اجاره بهای انان تخفیف اعمال خواهد شد.
وی عنوان کرد: امیدواریم با موافقت شورای اسلامی زرین شهر با لایحه مذکور و اجرای بخشش اجاره بهای اماکن استیجاری شهرداری زرین شهر،این حرکت به الگویی خوب در جامعه مبدل شود و به فکر هم نوع بودن و کمک به یکدیگر بیش از پیش در بین شهروندان رواج یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار