۳۰۰ عنوان درسی در دانشگاه پیام نور اصفهان به‌صورت آموزش مجازی ارایه شد

 سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: حدود ۳۰۰ عنوان درسی کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه و پس از تعطیلی کلاس‌ها به‌دلیل شیوع بیماری کرونا به‌صورت آموزش مجازی ارایه شد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه برخی از کلاس‌های مقطع کارشناسی نیز در اسفند گذشته و همچنین تعطیلات نوروز امسال تشکیل شد، اظهار داشت: در مجموع حدود ۳۰۰ عنوان درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی از اسفند سال گذشته و در ایام تعطیلات نوروز تا پانزدهم فروردین برگزار شد.
جلالی با اشاره به اینکه کلاس‌های مقطع کارشناسی مراکز و واحدهای پیام نور استان اصفهان از شانزدهم فروردین به صورت مجازی تداوم داشته است، خاطرنشان کرد: در هر ساعت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در کلاس‌های درس مجازی این دانشگاه شرکت می‌کنند.
رییس دبیرخانه منطقه ۶ دانشگاه پیام نور اضافه کرد: همچنین کلاس‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور استان‌های چهارمحال و بختیاری و یزد نیز در ایام تعطیلات امسال به صورت مجازی برگزار شد.
منطقه ۶ دانشگاه پیام نور کشور شامل استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری است.
جلالی یکی از مشکلات آموزش مجازی را کمبود سروربرای پوشش دادن کامل و آسان همه دانشجویان عنوان و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا این ظرفیت را به سه هزار و ۷۰۰ دانشجو در هر ساعت افزایش دهیم که به زودی انجام می‌شود.
وی یکی دیگر از مشکلات را دسترسی نداشتن بعضی دانشجویان به زیرساخت‌های آموزش مجازی در روستاها عنوان و تصریح کرد: این مشکل با تمهیدات مدیر فناوری و آموزش استان و تلاش رییسان مراکز و واحدهای پیام نور قابل رفع است.
جلالی با بیان اینکه برای آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور استان اصفهان از سامانه های وی سی ( VC) و ال ام اس (Lms) استفاده می شود، گفت: سامانه مدیریت یادگیری (Lms) ویژه استان اصفهان است.
دانشگاه پیام نور استان اصفهان دارای ۴۳ مرکز و واحد با حدود ۳۵ هزاردانشجو، ۳۰۸ عضو هیات علمی و ۶۳۰ کارمند است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار