شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر به نام "جانباز 70 درصد حاج کاظم سلیمیان" نامگذاری شد

شهردار زرین شهر گفت: شهرداری زرین شهر لایحه نامگذاری یکی از مهمترین پروژه های شهرداری را که همان شهرک مشاغل کارگاهی است را تحت عنوان شهرک جانباز 70 درصد حاج کاظم سلیمیان به کمیته نامگذاری و شورای اسلامی زرین شهر ارائه کرد که مورد موافقت نیز قرار گرفت.

میثم محمدی با تبریک اعیاد شعبانیه و ادای احترام به جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اشاره بر اهمیت نام‌گذاری اصولی معابر و پروژه های مهم شهری، اظهار کرد: شهرستان لنجان با تقدیم بیش از ۷۵۰ شهید، دو هزار۲۷۳ جانباز و ۱۲۲ آزاده سرافراز نقش پر رنگی را در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است.
وی افزود: نام‌گذاری و بازنام‌گذاری میادین، معابر و پروژه های مختلف شهری کارکردهای مختلفی از جمله هویت‌بخشی به فضاهای شهری و همچنی ایجاد احساس تعلق در بین شهروندان را به دنبال دارد از این رو مدیریت شهری زرین شهر به این مسئله نگاهی ویژ دارد.
شهردار زرین شهر جانبازان قطع نخاعی را شهيدان زنده دانست و عنوان کرد: باورمندی، صبر، استقامت، بصیرت و ... از جمله خصلت های بارز جانبازان قطع نخاعی همچون حاج کاظم سلیمیان است که بالاترین سرمایه خود را تقدیم نظام مقدس كرده و با وجود همه سختی ها امروز نیز تنها دغدغه مردم و خدمت صادقانه مسئولان به آنان را دارند.
وی با بیان اینکه براین باور هستیم همه پرسنل شهرداری زرین شهر برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان باید از مجاهدت و ایثارگری‌ جانبازان الگو بگیرند، ادامه داد: حضور در منزل جانبازان و شنیدن نصایح انان برای همه ما درس‌آموز بوده و این مهم را به ما یادآوری می کند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین وظایفی است که بر دوش ما قرار دارد و در این حوزه باید با قدرت عمل کنیم.
محمدی با بیان اینکه نسل‌های جدید که دگرگونی‌های تاریخ ایران اسلامی و جانفشانی رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده اند باید به سمت شناخت بیشتر نسبت به شهدا، جانبازان و ایثارگران سوق داده شوند، اضافه کرد: به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین تکریم ساحت مقدس شهدای زنده شهر، شهرداری زرین شهر لایحه نامگذاری یکی از مهمترین پروژه های شهرداری را که همان شهرک مشاغل کارگاهی است را تحت عنوان شهرک جانباز 70 درصد حاج کاظم سلیمیان به کمیته نامگذاری و شورای اسلامی زرین شهر ارائه کرد که مورد موافقت نیز قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری زرین شهر در دوره پنجم با سرلوحه قراردادن برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری یادواره‌های شهدای شهر، سرکشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به دنبال ان بوده ماهیت خود را از نهادی صرفا خدماتی ارتقا ببخشد وبرهمین اساس سیاست جدید کاری ما این است که با نگاه حل مشکلات در زمان مراجعه این قشر تاثیرگذار به شهرداری پرداخته شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار