اصفهان در آخرین جمعه فروردین بارانی است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: ناپایداری های جوی و بارش ها فردا جمعه شدت خواهد یافت.

حجت الله علی عسگریان اظهار کرد: ناپایداری های جوی روی استان امروز با افزایش ابر و وزش باد همراه است و احتمال بارش رگبار پراکنده در نیمه جنوبی و غربی استان اصفهان وجود دارد.
وی افزود: فردا جمعه با تقویت امواج ناپایدار به طور متناوب بارش های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید در بسیاری از مناطق به ویژه شمال غرب، شمال و شمال شرق استان پیش بینی می شود؛ این شرایط تا شامگاه شنبه ادامه خواهد داشت.
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چوپانان با دمای ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.
علی عسگریان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.
به گزارش ایمنا ، اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه ضمن هشدار درباره تشدید ناپایداری های همرفتی از روز جمعه، اعلام کرد: بارش رگبار همراه با رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش تگرگ و وقوع صاعقه در مناطق مستعد روز جمعه شمال غرب، شرق، شمال و مناطق مرکزی استان را فرامی گیرد، براین اساس احتمال لغزندگی جاده ها، آب گرفتگی معابر عمومی، روان آب و سیلابی شدن مسیل ها نیز وجود دارد. از این رو احتیاط در هنگام تردد شهری و جاده ای و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در مقابل سیلاب و روان آب محلی در نیمه شمالی استان ضروری است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار