پیشکسوتان ورزشی در درجه اول پهلوان بودند و بعد قهرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: شخصیت والای انسانی پیشکسوتان بزرگترین ویژگی آن‌ها است و این افراد در درجه اول پهلوان بودند.

پیشکسوتان ورزشی در درجه اول پهلوان بودند و بعد قهرمان

محمد سلطان‌حسینی در حاشیه آیین گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نه تنها در صنف ورزش بلکه از قدیم به پیشکسوتان هر حرفه‌ای احترام خاصی گذاشته می‌شد و پیشکسوتان همیشه جایگاه خاصی را در ورزش داشتند.

سلطان‌حسینی بیان کرد: در ادبیات کهن نیز پیشکسوتان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در سایر حوزه‌ها نیز همیشه تجربیات خود را در اختیار مردم قرار می‌دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: تقدیر از پیشکسوتان و کسانی که در هر حرفه‌ای نه تنها در ورزش زحمت کشیده‌اند باعث رشد و شکوفایی آن رشته خواهد شد.

وی افزود: در فرهنگ غنی اسلامی ایران تأکید شده برای تربیت جوانان خوب و بالنده‌ باید الگوها را به جوانان بشناسانیم.

سلطان‌حسینی تصریح کرد: پیشکسوتان ورزش اصفهان کوله‌باری از تجربه ورزشی هستند و صدها عناوین ملی، جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارند اما بزرگترین ویژگی این افراد شخصیت والای انسانی آن‌ها است. پیشکسوتان ورزش اصفهان در درجه اول پهلوان بودند و بعد قهرمان شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: مهم‌ترین ویژگی و خصوصیت این افراد نه تنها مقامشان بلکه روح بلند انسانی، سجایای اخلاقی و رفتاری این عزیزان بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار